Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace k ničemu-servis zničil notebook

Od: ali266* odpovědí: 6 změna:

dne 20.11.2014 jsem reklamovala doposud zcela funkční notebook Toshiba.
Cena notebooku byla 8 199 kč.
Notebok bohužel prošel 6 ti měsíční možností vrácení nebo výměny zboží
jelikož byl v době reklamace 7 mi měsíční, nyní 8- mi měsíční.
Vada byla zakousnutí systému při aktualizaci.
Příjmový technik měl notebook cca 40 minut puštěný s tím , že notebook nenajede do systému a toto mám napsáno také v příjmovém dokladu.
Jaké bylo mé zděšení , když mě kontaktovala prodejna ,že servisu mám zaplatit 14 000?! za základní desku, že byl prý notebook polit.
Jsem nevýslovně zklamaná, zničili 7 mi měsíční notebook za mé peníze.
Na klávesnici notebooku byla stále folie, notebook nebyl ani jednou přenesen,
zacházela jsem s ním jako v rukavičkách, byl používán minimálně a to pouze v obývacím pokoji.Piji v kuchyni- do pokojů se ani žádné tekutiny nenosí.
Jsem zhnusena tímto jednáním a to mám doma ještě od společnosti Okay...

Dá se stímto něco dělat|? jak a koho kontaktovat? nebo dále postupovat , aby mě byla nabídnuta výměna zboží.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar jenyk
Jak ti vysvětlili, že deska do notasu za bratru 8 000, stojí 14 000. To mě připadne krajně zvláštní. Kdyby za ní chtěli bůra, tak by jste se mohli dohadovat co dál. Tohle je krajně divný.

 

hodnocení

3x
avatar jmlc
Nejprve komunikujte se servisem - vysvětlete, co jste napsala. Pokud nebudou ochotní, komunikujte s COI - nebo pomůže zdejší JMHAD... makon@ asociace-sos.cz
ali266*
hodnocení

Děkuji, zřejmě zkusím vše.Servis trvá na svém samozřejmě.

 

asd*
hodnocení

3x

Reklamaci můžou buď uznat nebo zamítnout. Pokud reklamaci zamítli a svévolně bez vašeho souhlasu něco opravovali, měnili nebo poškodili, tak je to jejich problém = požadujte vrácení NB ve stavu v jakém jste předala k reklamaci nebo náhradu škody. Prokazatelně = písemně s potvrzením převzetí. Za opravu neplatit (pokud jste to předem neodsouhlasila), NB vám zadržovat nesmí.

 

buss
hodnocení

0x

Trochu divný postup, vy budete tvrdit, že nebyl politý oni ano. Asi jste to ale uvnitř neviděla. V každém případě nemohou chtít tolik za opravu, ale musí upozornit, že oprava bude drahá, zda do toho půjdete. Bývávalo 20 %. Nakonec vám nezbude než ke znalci a soud, nebo ho vzít zpět.

ali266*
hodnocení

no jasně notebook byl za 8 a já ho dám opravit za 14 :))

Je mi jasné , že se ničeho nedomůžu.Je to tvrzení proti tvrzení.

Nějakej mamlas z něj udělal v servisu video , pak ho polil , vyfotil a je to .. polila jsem ho já.No jak jinak.

A to byl prosím jen zamrzlý systém, protože při aktualizaci se neskutečně dlouho načítal cca hodinu a půl tak jsem ho natvrdo vypla.No a mám z toho polití za 14 tisíc.

Kdybych ho bývala dala známému tak ho mám už dávno doma a s reinstalací za pár stovek.

Kčemu jsou potom reklamace . když si servisáci na cizím zboží kdo ví co vykonávají.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]