Reklamace k ničemu-servis zničil notebook

Od: Datum: 19.12.14 17:09 odpovědí: 6 změna: 19.12.14 20:16

dne 20.11.2014 jsem reklamovala doposud zcela funkční notebook Toshiba.
Cena notebooku byla 8 199 kč.
Notebok bohužel prošel 6 ti měsíční možností vrácení nebo výměny zboží
jelikož byl v době reklamace 7 mi měsíční, nyní 8- mi měsíční.
Vada byla zakousnutí systému při aktualizaci.
Příjmový technik měl notebook cca 40 minut puštěný s tím , že notebook nenajede do systému a toto mám napsáno také v příjmovém dokladu.
Jaké bylo mé zděšení , když mě kontaktovala prodejna ,že servisu mám zaplatit 14 000?! za základní desku, že byl prý notebook polit.
Jsem nevýslovně zklamaná, zničili 7 mi měsíční notebook za mé peníze.
Na klávesnici notebooku byla stále folie, notebook nebyl ani jednou přenesen,
zacházela jsem s ním jako v rukavičkách, byl používán minimálně a to pouze v obývacím pokoji.Piji v kuchyni- do pokojů se ani žádné tekutiny nenosí.
Jsem zhnusena tímto jednáním a to mám doma ještě od společnosti Okay...

Dá se stímto něco dělat|? jak a koho kontaktovat? nebo dále postupovat , aby mě byla nabídnuta výměna zboží.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 19.12.14 17:13
avatar
Nejprve komunikujte se servisem - vysvětlete, co jste napsala. Pokud nebudou ochotní, komunikujte s COI - nebo pomůže zdejší JMHAD... makon@ asociace-sos.cz
Ohodnoceno: 3x
 
Od: ali266*
Datum: 19.12.14 17:18

Děkuji, zřejmě zkusím vše.Servis trvá na svém samozřejmě.

Datum: 19.12.14 17:55
avatar
Jak ti vysvětlili, že deska do notasu za bratru 8 000, stojí 14 000. To mě připadne krajně zvláštní. Kdyby za ní chtěli bůra, tak by jste se mohli dohadovat co dál. Tohle je krajně divný.
Ohodnoceno: 4x
 
Od: asd*
Datum: 19.12.14 18:16

Reklamaci můžou buď uznat nebo zamítnout. Pokud reklamaci zamítli a svévolně bez vašeho souhlasu něco opravovali, měnili nebo poškodili, tak je to jejich problém = požadujte vrácení NB ve stavu v jakém jste předala k reklamaci nebo náhradu škody. Prokazatelně = písemně s potvrzením převzetí. Za opravu neplatit (pokud jste to předem neodsouhlasila), NB vám zadržovat nesmí.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: buss®
Datum: 19.12.14 19:07

Trochu divný postup, vy budete tvrdit, že nebyl politý oni ano. Asi jste to ale uvnitř neviděla. V každém případě nemohou chtít tolik za opravu, ale musí upozornit, že oprava bude drahá, zda do toho půjdete. Bývávalo 20 %. Nakonec vám nezbude než ke znalci a soud, nebo ho vzít zpět.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ali266*
Datum: 19.12.14 20:16

no jasně notebook byl za 8 a já ho dám opravit za 14 )

Je mi jasné , že se ničeho nedomůžu.Je to tvrzení proti tvrzení.

Nějakej mamlas z něj udělal v servisu video , pak ho polil , vyfotil a je to .. polila jsem ho já.No jak jinak.

A to byl prosím jen zamrzlý systém, protože při aktualizaci se neskutečně dlouho načítal cca hodinu a půl tak jsem ho natvrdo vypla.No a mám z toho polití za 14 tisíc.

Kdybych ho bývala dala známému tak ho mám už dávno doma a s reinstalací za pár stovek.

Kčemu jsou potom reklamace . když si servisáci na cizím zboží kdo ví co vykonávají.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.