Mobilní tarif bez paušálu

Od: Datum: 27.11.14 11:27 odpovědí: 44 změna: 31.05.15 20:18
avatar

Zvažují přechod k jinému levnějšímu mobilnímu operátorovi. Chledám hlavně něco bez paušálu, bez povinné útraty, bez nějakých závazků a aby to byl solídní operátor. Nejvíce mne zaujal LAMA MOBILE. Jejích tarif FÉROVÁ LAMA by snad mohl splňovat moje požadavky. Zajímá mne jaký kdo máte názor na tohoto virtuálního mobilního operátora nebo nějaké příme zkušenosti s ními. Vím, že by se možná dalo najít i něco levnějšího, ale za trochu jiných podmínek. Já protelefonují velmi málo, někdy i nic za celý měsíc a tak paušální tarif by se mi asi nevyplatil a také by pro mne nebyl příliš výhodný nulový tarif s nějakou povinnou měsíční protelefonovanou útratou. Na mobílním internetu mi nezáleží a nepotřebuji ho.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.11.14 11:52

A co Blesk mobil. Volání za 2,5/min, SMS 1,5. Možnost zvolit 1 číslo, na které voláte za 1 Kč.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hi*
Datum: 27.11.14 12:00

Tesco mobile není špatný. Při používání clubové karty Tesco voláte do cizí sítě za 1,25,- Kč/min a při dobití nad 300,- Kč měsíčně do vlastní sítě zdarma.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pirat*
Datum: 27.11.14 12:51

Myslím že podle toho jak říkáte tak by jste měl nejvýhodnější ten záklakladní jakoby tarif od ČEZU.Minuta volání do všech sítí je asi 2.20,neplatí se nic předem,žádný paušál,jediná podmínka je jednou za 3měsíce placená služba,to znamená jednou za 3měsíce buď zavolat a nebo někonu poslat SMS.,to znamená že můžete provolat za rok bez různých podmínek třeba jen 20Kč a né jako u předplacenek že musíte každých 5-6 měsíců dobít kredit,jinač nemůžete volat,takže ve finále máte kredit třeba 800Kč nebo víc a neprovoláte je a ani je nemůžete nijak vybrat a nakonec o ně přijdete.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: dwo
Datum: 27.11.14 13:00

Proč platit ČEZu 2,20 za minutu, když Tesco to má za 1,25?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.11.14 09:25

Souhlasím,platím jak volám,žádný paušál,žádná předplacená karta.Volám velmi málo.Podmínka je být u ČEZu.U jiných operátorů ,nutnost dobití.A zůstává mě stávající číslo.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 27.11.14 14:44
avatar

Ten Blesk mobil, Tesco mobile a ČEZ to je vše bez paušálu? Není tam třeba dobíjet kretit v určité výši (jaké) a nebo nemá tam kredit určitou dobu platnosti? Pokud bych musel platit paušál nebo si musel pravidelně dobíjet kredit v určité výši kterou neprotelefonují a po určité době bych o něho přišel tak by to pro mne nebylo příliš výhodné. Vyhovovalo by mi kdybych si mohl dobíjet kredit kdykoliv podle potřeby a v jakékoliv výši, třeba i 30 Kč, nebo nulový paušál tak aby mi zasílali účet pokud něco v měsíci protelefonuji.

A co ta LAMA MOBILE a jejích tarif FÉROVÁ LAMA? S tím nemáte nikdo nějaké konkrétní zkušenosti? I když to není asi nejlevnější tak mi to připadá, že by to mohlo splňovat moje požadavky.

Nyní mám tarif O2 ZERO, ale tam se mi nelíbí cena volání 6,50 Kč/minuta s tarifikaci 60 + 60 jinak jsem s tím spokojený. Hledam ale něco levnějšího. Za více jak 1,5 roku co mám O2 ZERO jsem jim ještě nezaplatil ani haléř poplatku. Mám to spíše na udržení tel. čísla a aby se ke mne mohli dovolat jiní. Pokud potřebují někde telefonovat tak používám VoIP kde jsou ceny o dost nišší. Telefonování přes VoIP je často dost nekvalitní a ne vždy jsem v dosahu internetu a tak bych byl rád kdybych měl možnost i nějakého normalního mobilního telefonování za rozumnou cenu což v případě toho O2 ZERO není.

Od: gioi
Datum: 27.11.14 14:55

Každá nabíjecí karta a kredit je časově omezen. Jděte si koupit nějakou simku a je to vyřešené, ne? Stejně si koupíte simku zdarma, resp. co zaplatíte je kredit k provolání. Tak oč jde. Mějte třeba každý měsíc jiné číslo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.11.14 15:16
avatar

"Jděte si koupit nějakou simku a je to vyřešené, ne?" Já simku v mobilu mám, ale tím to pro mne vyřešené není. Ne každá simka bude asi s výhodnou cenou za telefonování a pro mne přijatelnými podmínkami. Mne nejde pouze o možnost telefonovat, ale také o cenu a podmínky.

Od: bagar*
Datum: 27.11.14 14:52

Já mám Mobil.cz a jsem naprosto spokojen ;)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: pirat*
Datum: 27.11.14 16:53

Takže jak jsem psal, ČEZU se předem nic neplatí,platí až zpětně to co provoláte,většinou to operátoři účtují až když se provolá sto korun,takže žádné dobíjení,žádnej paušál,žádné časové omezení platí se zpětně a myslím že když voláte 1-2x za měsíc tak nehraje roli jestli platíte minutu 1.2 a nebo 2.20Kč,protože když musíte předplacenku každého půl roku dobíjet a moc nevoláte tak na tom ve finále hodně proděláte.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 27.11.14 19:05
avatar

"myslím že když voláte 1-2x za měsíc tak nehraje roli jestli platíte minutu 1.2 a nebo 2.20Kč" Já někdy za měsíc neprotelefonují i nic. Nemám příliš velkou potřebu někam telefonovat a nejsem závislý na telefonování tak abych neustále musel někomu telefonovat jen tak abych si s někým pokecal. Kromě toho jak jsem už psal používám občas i VoIP. Jestli je minuta hovoru 1,20 nebo 2,20 Kč tak i to má pro mne určitý význam i když ne až tak velký. Dívám se na to tak trochu i z principu, že proč platit za minutu hovoru 2,20 Kč když bych možná mohl 1,20 Kč. Mají ale pro mne význam i podmínky a způsob účtování. Ono asi není jedno jestli se hovor účtuje 60 + 60, 60 + 1 nebo 1 + 1. Hlavně mi jde o snížení cey za minutu hovoru z dosavadních 6,50 Kč a účtováním 60 + 60 na nějakou rozumnější, nejlépe o více jak polovinu. Také bych nerad naletěl na nějakého sice levného, ale ne příliš solidního operátora se kterým pak můžou být problémy nebo který možná po nějaké době zkrachuje.

Datum: 27.11.14 21:21

Jak už tu někdo psal, každá předplacená simka má platnost kreditu 1/2 roku. Nechcete-li o neprovolanou částku přijít, musíte nabít min. 200 Kč a platnost je zas jen 1/2 roku. Nevoláte-li téměř vůbec, vyplatí se Vám koupit simku, nechat si převést své číslo na ni a až skončí platnost kreditu, koupit zas novou. Předplacené simky mají kredit své ceny (Blesk mobil 150 Kč) a to by byl váš výdaj za 1/2 roku, ale ať provoláte, nebo ne,

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.11.14 22:32
avatar

Kupovat si simku s kreditem který bych možná neprotelefonoval a za půl roku ji měnit za novou se mi příliš nechce. Rád bych něco co by mi za normálních okolnosti vydrželo trochu déle.

Datum: 28.11.14 08:48
avatar

Co byste řekl Vodafone kartě do všech sítí? Jde o předplacenou kartu (musíte jednou za cca 9 měsíců dobít kredit min. 200 Kč). Hovor (až 59 minut) do sítě Vodafone za 7,90 a minuta do ostatních sítí za 2,50. Účtování 60 + 1.

Nebo "nulový" tarif od Vodafone. Neplatíte žádný paušál, minuta hovoru stojí (nemýlím-li se) 5,90, účtování 60 + 1 a jednou v roce musíte někomu zavolat nebo poslat SMSku. Fakturu vystaví až útrata překročí 100 Kč.

Problém všech předplacenek je, že je musíte v určitém termínu dobíjet, takže pokud málo voláte, kredit postupně narůstá a nemáte jej jak spotřebovat. U nulových paušál je nevýhodou vysoká cena za minutu.

Podívejte se třeba na srovnání cen u dTestu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.11.14 09:46

Sice neplatím za minutu 1,20 ale 2,20 ČEZmobilu,stačí jednou za 3 měsíce uskutečnit hovor,a ročně utratit jenom 8,80.a nic vám nepropadne /jako u předplacené karty/.Zvažte,zda je lepší dobíjet a neprovolat /za minutu 1,20/,nebo platit 2,20 a platit kolik provoláte.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: anonymboyyy
Datum: 28.11.14 11:32

Před pár dny jsem viděl jeden balíček od nějakého operátora, že když zaplatíte 99kč měsíčně, tak máte 40volných minut, 40sms a 100mb internet. Zkusím to najít a kdyžtak napíšu :) Myslím, že je to vcelku výhodné, ještě když se ty volné minuty jdou přenést do dalšího měsíce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.11.14 11:37
avatar

Špatně jsem omylem zvolil předmět u dotazu, ale nyní už to bohužel nejde opravit (změnit). Měl jsem spíše na mysli nulový paušál. Mne je v podstatě jedno jestli budu mít paušál nebo předplacenou kartu, ale jde mi o to abych při mých velmi malých potřebach telefonovat za to platil co nejméně a neplatil zbytečně to co neprotelefonují. U předplacené karty se asi těžko dá splnit tyto podmínky a proto by v mým případě asi nejlépe vyhovoval nějaký nulový tarif s paušálem 0 Kč/měsíc a platbou pouze za to co se protelefonuje.

ivzez: Na to co mi nabízíš od Vodafone bych jednoznačně řekl, že něco takového nechci. Připadá mi to příliš drahé a předpokládám, že u virtuálních oprátorů se snad dají najít lepší a levnější varianty.

alecram: Ten ČEZ nevypadá špatně. Není to ale nějak závislé na odběru elektřiny nebo plynu od nich? Platí se tam nějaká kauce? A jak je to s přenesením tel. čísla k ním, kolik se za to u nich plati?

Stále uvažuji o tom LAMA MOBILE a jejích tarifu FÉROVÁ LAMA. Zde asi bohužel nikdo s tímto operátorem nemá nějaké konkrétní zkušenosti které by mi mohl poskytnout.

Jinak by mne také zajímalo jak je to s přechodem a uvolněním tel. čísla pro převedeni jinam k jinému operátorovi od O2 kde mám nyní tarif O2 ZERO. Lze od nich odejít jinam jen tak ze dne na den bez nějakých sankčních poplatků a nebo mají nějakou výpovědní lhůtu.

Od: uska®
Datum: 28.11.14 18:08

Jako záložní (soukromý) mobil mám u ČEZu asi půl roku. Celkově jim dlužím asi 16,- Kč, vždy přijde SMSka, nic neplaťe, provolaná částka se převádí do dalšího měsíce. Kdy pošlou fakturu netuším. Žádný závazek, číslo mám přenesený bez problémů.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 28.11.14 22:02

Fakturu vám pošlou až budete mít provolano za 100,-

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lamamobile
Datum: 28.11.14 11:38

Dobrý den,

snad Vám alespoň z části budu schopna zodpovědět Váš dotaz.Tarif Férová lama je bez měsíčního paušálu a platíte skutečně jen za to, co provoláte. Základní sazba volání je 2,50 Kč / min. S tímto tarifem jsme schopni Vám nabídnout i sazbu 1 Kč / min., ale vzhledem k tomu, že nevoláte často, toto se Vás bohužel týkat nebude. Hovory jsou účtovány po vteřinách již od začátku hovoru (tarifikace 1+1). SMS stojí 1,50 Kč. Vzhledem k tomu, že poskytujeme jen paušální služby, nemusíte dobíjet kredit, na měsíční bázi Vám budeme zasílat vyúčtování. Pokud nic neprotelefonujete, nebudete nic platit. Doporučuji Vám však, nastavit si elektronické zasílání faktur, aby Vám nebyl účtován poplatek za zaslání papírové faktury poštou 20 Kč. Jediná podmínka, aby Vaše karta nebyla deaktivována, je během tří zúčtovacích období Vaši SIM alespoň jednou požít. Toto je popsáno ve VOP zveřejněných na našich stránkách www.lamamobile.cz.

V současné době byste mohl využít naší akce při přenosu čísla a získat bonus 2.000 Kč jako slevu na naše služby. Bonus je čerpán měsíčně ve výši 60 Kč při minimální útratě 199 Kč a včasné úhradě předchozí faktury. Po přepočtění minutové sazby za volání při využití bonusu za přenos čísla pak vyjde minuta volání na 1,74 Kč, navíc s vteřinovou tarifikací od začátku hovoru. Pro přenos čísla stačí zanechat kontakt na Vás na stránce http://www.lamamobile.cz/prenos-cisla/. Naši operátoři Vás budou kontaktovat a se vším Vám rádi pomohou.

Pokud se rozhodnete vyzkoušet naše služby, které jsou bez závazku, rádi Vás přivítáme v naší síti.

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem

Veronika, LAMA mobile

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 28.11.14 12:39
avatar

lamamobile: Děkují moc Veroniko za odpověď. I ta tarifikace 1 + 1 má na cenu volání svůj význam oproti 60 + 1 nebo 60 + 60. Ještě bych k tomu měl některé dotazy. Požadujete od nových zákazníků nějakou kauci? Jaká je cena za přenesení tel. čísla k vám od jiného operátora? Uzavíráte smlouvy s novými zákazniky na nějakou dobu určitou nebo neurčitou? Je možné ve vaších partnerských prodejnách vyřídit vše potřebné a získat tam i funkční sim kartu připravenou k použiti? Upozorňujete nějak předem před případnou deaktivaci sim karty na to vaše zákazniky, tak aby mohli provést nějakou aktivitu na kartě a včas předejít její deaktivaci? Ta vaše akce při přenosu čísla k vám je sice zajímavá, ale pokud je vázaná na minimální útratu 199 Kč tak je pro mne bohužel nevyužitelná.

Zvažují variantu, že bych si na zkoušku pořídil vaši sim kartu s novým tel. číslem a pak po nějaké době když bych byl u vás spokojený bych si k vám nechal převést moje stávající tel. číslo a to nové zrušil. Je tato varianta možná?

Budu rád když mi i na toto něco odpovíte.

Od: lamamobile
Datum: 28.11.14 14:12

Vezmu to tedy po pořádku, ať na nic nezapomenu =)

Požadujete od nových zákazníků nějakou kauci?
V standardní situaci žádnou kauci nepožadujeme. Všichni noví zákazníci jsou však dle VOP prověřování v negativní databázi sdružení právnických osob (SOLUS). V případě negativního záznamu k platební morálce zálohu pak požadujeme. Ohledně výše zálohy a způsobu vrácení je třeba kontaktovat naši zákaznickou linku na čísle 848 11 22 11 (placená linka) nebo prostřednictvím emailu info@lamamobile.cz, kde operátoři posuzují jednotlivé případy.

Jaká je cena za přenesení telefonního čísla k vám od jiného operátora?
Vaše telefonní číslo k nám převedeme zcela zdarma. Novou SIM Vám také zdarma zašleme Českou poštou.

Uzavíráte smlouvy s novými zákazníky na dobu určitou nebo neurčitou?
Všechny smlouvy uzavíráme na dobu neurčitou, tedy bez závazku.
Výpovědní lhůta je v délce 30 dnů od prvního kalendářního dne v měsíci po doručení výpovědi. V případě Férové lamy byste ale ani během výpovědní lhůty neplatil žádné poplatky, pokud byste naše služby nevyužíval.

Je možné ve vaších partnerských prodejnách vyřídit vše potřebné a získat tam i funkční sim kartu připravenou k použiti?
Ano, vše můžete vyřídit i v jedné z našich partnerských prodejen. Tu nejbližší najdete na mapě http://www.lamamobile.cz/kde-koupit/. Na prodejně Vám rovnou vydají Vaši novou SIM kartu.
Vše také můžete vyřídit z pohodlí Vašeho domova online na adrese http://www.lamamobile.cz/tarify-a-ceny/. SIM Vám zašleme zdarma poštou. V případě přenosu telefonního čísla Vám doporučuji zadat Váš kontaktní telefon na stránce http://www.lamamobile.cz/prenos-cisla/, naši operátoři Vám pomohou se všemi formalitami.

Upozorňujete nějak předem před případnou deaktivaci sim karty na to vaše zákazniky, tak aby mohli provést nějakou aktivitu na kartě a včas předejít její deaktivaci?
O deaktivaci informujeme zákazníka až ve chvíli, kdy má k deaktivaci dojít. V tuto chvíli už je proces deaktivace v podstatě nevratný.

Zvažují variantu, že bych si na zkoušku pořídil vaši SIM kartu s novým tel. číslem a pak po nějaké době když bych byl u vás spokojený bych si k vám nechal převést moje stávající tel. číslo a to nové zrušil. Je tato varianta možná?
Toto samozřejmě možné je. Až se rozhodnete pro ukončení služeb na SIM s náhradním číslem, pošlete výpověď, jejíž výpovědní lhůta je 30 dní od prvního kalendářního dne v měsíci následujícího po doručení výpovědi. Pokud byste využíval tarif Férová lama a v průběhu výpovědní lhůty naše služby nevyužíval, nebude Vám nic účtováno.

Snad to bylo vyčerpávající. Pokud byste měl ještě nějaké dotazy, můžete se na nás obrátit také na adrese info@lamamobile.cz, čísle 848 11 22 11 nebo na naší Facebook stránce https://www.facebook.com/LamaMobile.

Přeji pěkný zbytek týdne.

S pozdravem

Veronika, LAMA mobile

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 28.11.14 15:09
avatar

"O deaktivaci informujeme zákazníka až ve chvíli, kdy má k deaktivaci dojít. V tuto chvíli už je proces deaktivace v podstatě nevratný." Tak to nemáte příliš dobře vymyslené a připadá mi to, že možná nemáte příliš zájem o udržení zákazníků u vás. Informovat zákazníky o tom ve chvíli kdy je to už nezvratné nemá příliš smysl a připadá mi to tak trochu i jako nesolídní jednání. Zákazník po určitou dobu může z různých důvodů nevyužívat vaše mobilní služby a může i zapomenout o deaktivaci sim karty po třech zůčtovacích obdobích bez jejího použití nebo ani o tom nemusí vědět. Když se pak dozví, že jeho sim karta bude deaktivováná a že nemá možnost proti tomu už cokoliv udělat, tak může být z toho velmi zklamaný a naštvaný a navíc může po takové zkušenosti vám začít šířit i negativní reklamu. Když jsem kdysi používal předplacenou kartu od O2 tak mne vždy před možnou deaktivaci sim karty z důvodu nedobiti kreditu dostatečně včas (více jak měsíc) upozorňovali na to SMSkami a měl jsem tak dost času na to abych si kredit mohl dobit a předejít tak deaktivaci sim karty. Zajímalo by mne co všechno považujete za použití sim karty. Jsou to např. i přijaté hovory nebo hovory na bezplatné tel. čísla a nebo to musí být pouze využití nějaké vámi poskytované placené mobilní služby?

"Snad to bylo vyčerpávající." Nečekal jsem, že zde získám ohledně LAMA MOBILE až tolik informaci nebo vůbec nějaké a proto za všechny odpovědi ohledně toho velmi děkují. Prozatím ještě nejsem jednoznačně rozhodnuty, ale pravděpodobně mým novým mobilním operátorem bude LAMA MOBILE.

Od: lamamobile
Datum: 28.11.14 16:32

Rozumím Vašim argumentům, ale bohužel je v současné době systém takto nastavený, nechceme Vám nic zastírat. Individuální případy by pak samozřejmě posuzovali operátoři našeho zákaznického centra a v případě zájmu by bylo možné platnost SIM karty prodloužit. Skutečnost je taková, že za každou aktivní SIM kartu platíme měsíční poplatek poskytovateli sítě, opravdu tedy není v našem zájmu držet aktivní SIM karty, které nejsou aktivně využívány. Za aktivní využívání SIM karty považujeme využití placených mobilních služeb, tedy například uskutečnění hovoru nebo odeslání SMS. U předplacené karty musíte v určitém období kredit dobít například na 300 Kč, u nás stačí udělat pár hovorů v řádu jednotek korun.

Těší mě, že jsem Vám mohla být nápomocna a přeji příjemný zbytek týdne.

S pozdravem

Veronika, LAMA mobile

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 28.11.14 18:02
avatar

lamamobile: I já chápu vaše argumentace. Neměl jsem na mysli to, že bych v průběhu 3 měsíců nic neprotelefonoval, ale spíše jsem chtěl vyjádřit můj názor ohledně toho. Chápu i to, že telefonní operátoři asi nemají příliš rádi zákazníky kteři toho příliš neprotelefonují a nevytvářejí jim tak zisk a proto se jich snaží různě "donutit" k telefonování nebo v některých případech i zbavit. Pokud ale operátor nabízí paušál s nulovou cenou tak by snad měl počítat s tím, že tento paušál budou využívat mj. i lidi kteří toho příliš neprotelefonují a nebudou mu přinášet větší zisk.

Datum: 28.11.14 18:44
avatar

Tak v podstatě stejné podmínky jako Lama má mobil od ČEZ. Rozdíl je v že využívá síť O2, a o deaktivaci informuje předem.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.11.14 19:20

Já využívám služby od OneMobile a jsem spokojený. Je to ale bohužel podmíněno měsíční útratou 100Kč - žádné volné minuty a další blbosti, jen je prostě nutné provolat to za standartní cenu. Pokud nestihnete provolat, účtují si těch 100Kč. 1,50 Kč/min do všech sítí (vlastní je za korunu) a 1 Kč za sms. Platba fakturou/inkasem. Jinak pro Vás asi vedou ty předplacenky...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lego®
Datum: 29.11.14 14:44
avatar

LAMu neznam.
Skoda ze jsi nestihl One Mobile za 0Kc/mesic + rozumne ceny nebo Centropol za 1Kc/mesic + rozumne ceny.
Pokud bych hledal dnes tak bych zkusil Axolot Mobile (vim ze 200 Kc za 1/2 roku provolam i s jejich cenikem) nebo znovu studoval http://forum.mobilmania.cz/fo…410bb481bdf7ce16157737a7c4d5a + podobne weby.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.11.14 17:18
avatar

One Mobile určitě nechci a to proto, že studuji mj. i http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=1939&t=1200746. Jde mi o cenu aby byla pokud možno co nejnižší, ale ne za každých okolnosti. Po studování uvedené diskuze a toho co tam někteří popisují zkušenosti s ními tak až takový dobrodruh nejsem abych se stával klientem takové firmy.

Od: lego®
Datum: 29.11.14 18:18
avatar

Jasne, nakonec zalezi na Tvem rozhodnuti. Celkove jsem s nima spokojen.

No jeste me napada Plus4U bone, ale tam je podminka cca 120Kc/1/4roku a to uz mozna levnejc vyjde ten Axolot.
Dej zhruba odhad Tveho provozu, takhle jen premejslime nad necim kde se plati co nejmin a vylucujeme cast operatoru.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.11.14 19:34
avatar

"Dej zhruba odhad Tveho provozu," Jak kdy, ale zhruba asi 1 - 2 krátké hovory za měsíc. Některý měsíc možná i víc, ale některý možná nic. Já telefonují pouze když potřebují a nejde nebo není příliš vhodné to vyřídit jinak, např. přes e-mail.

Od: lego®
Datum: 30.11.14 08:47
avatar

Nemel jsem moc casu projit vsechny virtualy ale co si vzpominam tak co LAMA upravila cenik tak bych dnes s Tvyma podminkama vybiral mezi CEZem a LAMou.
Co si vzpominam:
- CEZ jednou za 1/4 roku neco utratit
- CEZ a LAMA nemusis od nich mit energii
- LAMA lepsi tarifikace
- CEZ nizssi cena volani a SMS
- LAMA zarazila me cena SMS do pevne site:-/

No ctu ze to resis uz dlouho http://forum.mobilmania.cz/vi…&st=0&sk=t&sd=a&start=0&all=1 tak nevim nevim co Ti poradit.
http://forum.mobilmania.cz/vi…opic.php?p=10025283#p10025283
http://forum.mobilmania.cz/vi…opic.php?p=10025367#p10025367

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.11.14 09:33
avatar

lego: Nemůžu tvůj příspěvek už bokužel oznařit jako dobrá odpověď a tak alespoň *palec* .

Ano v současné době se nejvíce rozhodují mezi ČEZem a Lamou. Řeším to už dost dlouho, ale nijak s tím nespěchám. Radějí se u všecho řídím podle "dvakrát měř jednou řež". Rád si dopředu zjišťuji všechny detaily abych věděl do čeho jdu a nebyl pak překvapený, že něco je jinak než jsem si myslel.

Datum: 29.11.14 18:50
avatar

Přijde mi, že tady všichni radíte, jak by měl mít tazatel nejlevnější volání (volné minuty, koruna za hovor/min atd.), ale spíš z jeho dotazu chápu, že za rok provolá třeba 10 minut a potřebuje nějakého operátora, který by ho "nebuzeroval", že si musí aspoň jednou za nevimjakdlouhoudobu koupit kredit nebo něco. Prostě jen operátora, který by mu "držel" číslo, aby se na něj dovolali ostatní lidi, zatímco on by volal jen sporadicky. Takže něco ať je volání třeba 2,50 kč, ale hlavně aby nemusel platit třeba 100 nebo 200 kč za 6 měsíců, jak je zvykem.

Bohužel ale neznám žádného operátora, který by tohle dělal. :(

doplněno 29.11.14 19:45:

z věty "Ten ČEZ nevypadá špatně. Není to ale nějak závislé na odběru elektřiny nebo plynu od nich?" právě chápu, že u ČEZu není.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 29.11.14 18:53

Bohužel ale neznám žádného operátora, který by tohle dělal. ´jak je psáno nahoře, je to např. ČEZ mobil.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 29.11.14 19:51

O2 ZERO tarif - stojí sice asi 4 kč, ale naprosto bez závazků. Použiju třeba jednou za tři měsíce. Jinak ČEZ mobil má rozum a pokud neprovolám víc než stovku, počká do další faktury a fakturuje naráz, jednou se mi povedlo i tři měsice po sobě takto..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.11.14 19:57
avatar

kolokokoli: Docela dobře jsi to odhadnul. Něco takového by se mi líbilo, ale asi nic takového nikde nenajdu a tak se budu muset spokojit když alespoň něco z toho to bude splňovat. Potřeboval bych něco na udržení tel. čísla s rozumnou cenou za telefonování a bez toho abych si musel něco hlídat tak aby mi kvůli tomu nezablokovali sim kartu a nezrušili číslo. Takové zákazníky kteří toho příliš neprotelefonují a hlavně si chtějí udržet číslo operátoři asi nemají příliš rádi, protože jim jde především o to co nejvíce na nich vydělat.

Prozatím zvažují LAMA MOBILE nebo ČEZ, ale nějak příliš s tím nespěchám.

doplněno 29.11.14 20:25:

takjan: O2 ZETO mám nyní a hledám něco jiného podobného ale levnějšího. Nelíbí se mi tam ta předražená cena 6,50 Kč/minula hovoru a k tomu tarifikace 60 + 60. Nevím jaké 4 Kč máš na mysli, ale ode mne nic takového nepožadují platit. Jinak je tam podmínka mít za rok nějakou třeba pouze jednu malou útratu, jinak to můžou zrušit. Já mám to O2 ZERO už více jak 1,5 roku a nezaplatil jsem jim za to ani korunu a nic se neděje a funguje to pořád. Možná jako útratu započítavají i hovory na bezplatné čísla 800 XXX XXX.

Jinak u toho ČEZu by si v mým případě na protelefonování 100 Kč asi museli dost dlouho počkat.

Datum: 30.11.14 19:23

Omluva myslel jsem tak nějak za minutu. Je to těch 6,50,-. Ale párkrát za rok to nezabije. Vadí mi jen ta faktura na 6,50Kč)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.11.14 15:35
avatar

Tak jsem se nyní trochu díval na ten ČEZ, ale na jejích stránkách to mají dost hodně nepřehledné a promotané mobilní služby s dodávkou elektřiny a plynu. Nemohu se v tom příliš dobře vyznat a najít tam to co bych chtěl. Nikde jsem tam nenašel přehled nabízených tarifů, hlavně ten nulový tarif a také kompletní ceník všech molilnich služeb. Začínám proto zvažovat jestli vůbec má význam se tím ČEZem zajímat když ma na svých stránkách až takovou bordelařinu.

doplněno 30.11.14 18:21:

Povedlo se mi u toho ČEZ najít ceník, ale vidím tam poplatek za SIM kartu 200 Kč :( . Je tam sice poznámka "Poplatek je uplatňován pouze v případech speciální marketingové nabídky", ale je otázkou jestli už ten tarif není v rámci te marketingové nabídky. Nenašel jsem tam ale poplatek za přenesení tel. čísla k ním a případné jeho uvolnění pro přenos jinam.

Od: uska®
Datum: 30.11.14 15:46

Nevím co je nepřehledné. Jedná se o tarif Platím jak volám - 2,20 Kč, SMS 1,20 Kč

http://www.cez.cz/cs/mobil/platim-jak-volam.html

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 30.11.14 20:48
avatar

Podívejte se i na Kaktus, mně vyhovuje: https://www.mujkaktus.cz/homepage

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.11.14 21:33
avatar

kimba: Podíval jsem se na ten Kaktus, ale to by mi asi až tolik nevyhovovalo. Díval jsem se do podmínek a je tam mj. "Kredit má platnost 12 měsíců ode dne jeho dobití. Pokud ho v uvedené lhůtě nevyužiješ, tak ti kredit propadne" nebo "Pokud nedobi ješ kredit alespoň jednou za 12 měsíců, službu a Smlouvu ti automaticky ukončíme".

Datum: 11.12.14 20:52
avatar
Mrkni na voocall.cz a jejich tarify. Volání za 1.49 Kč, účtování po sekundách. Avšak u nejlevnějšího je mes popl 29kc, což ti vyhovovat nebude. Já od nich používám voip za 0.59 hal minuta, ucto po sekundách. Je ale nutné mít v telefonu platnou kartu. Dá se volat i mimo signál Wi-fi za. 1.10 Kč, ale musíš si na netu vytvořit a přiřadit telefonní čísla.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.05.15 20:18

zkuste podivat na mobil.cz.mají výhodné tarify - první virtuální operátor s internetem zdarma,já mám od nich simku a dobíjím si 200kč měsíčně a mám k tomu 200MB rychlýho internetu zadarmo,když překročím limit nebo nedobiju po měsící jenom se mi sníží rychlost

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.