Nejste přihlášen/a.
Dobdý den koupil jsem notebook značky dell , od meziprodejce ne přimo od certifikovane prodejny , s panem jsem se domluvil dovezl mi ho v sobotu ráno, a jeste v sobotu za par hodin jsem zjistil ze babicka s dedem pro me notebook uz maji a chteli me prekvapit na vanoe, tudiz sem pana kontaktoval rekl mu proc a ze ho chci vratit, on me celkem odbyl ze se mu to nelibi , ze to probereme v utery a od te doby nebere telefon a neodpovida na smsky, notebook je uplne novy jen rozbaleny , zadne poskozeni z me strany , vydal mi fakturu, kde vše sedí ič dič je na jeho osobu, je sepsána jakoze je to koupeno z e-skopu jeho firmy , moc bych prosim ocenil radu jak dostat sve penize zpet jake mam sance roste jak to vyřešit ,dekuji
Predne bych pockal do uterka. Otravovat nekoho (byt telefonem) pracovnimi vecmi o vikendu a statnim svatku povazuji za krajne neslusne.
no a myslite ze ze zakona am narok na vraceni nebo zalezi na jeho vuli nebo jak dostat zpet svoje penize
Vybral jste typ a užitné vlastnosti podle svého, tak bych si nechala spíše tento a ten co koupili prarodiče, tak ten bych vrátila, pokud je to ještě možné. Prarodiče věděli jaký typ jste chtěl? Tady bych se bála, že prarodiče nekoupili právě to, co byste si přál.
doplněno 17.11.14 13:10:Důvod vrácení jakéhokoliv zboží, že už něco máte koupené od prarodičů neobstojí. To bývá většinou po vánocích, kdy se sejdou dva podobné - stejné dárky, nebo nevyhovují. Někteří prodejci v zájmu dobrého jména vyjdou kupujícím vstříc, ale je to jenom na jejich libovůli. Člověk pochodí spíše u větších prodejců, ale vymáhat to nemůžete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.