Nejste přihlášen/a.
Ahoj,chystam se na ctvrtou reklamaci telefonu prosim poradte jak postupovat.Pocitam s tim ze budou chtit se mnou vydrbat,protoze zaruka mi za par dni konci.Vym ze mam narok na vraceni penez,pouze nevim jestli budou zase posilat telefon do servisu(jinak zavadu jim muzu predvest na prodejne,nefunguje dotykova vrstva) na posouzeni .Co kdyz mi servis reklamaci zamitne s tim ze zavadu nenasli,a priptom to opravi?Opravdu uz nechci telefon ktery se poctvrte porouchal.
diky za rady
Při čtvrté závadě má kupující právo buďto na výměnu výrobku za bezvadný a nebo odstoupení od smlouvy - vrácení peněz... Pokud chceš vrátit peníze, prostě to při uplatňování reklamace řekni - a je to (pokud by ti peníze nevrátili rovnou, ale chtěli napřed posouzení servisu, nech tento požadavek zapsat do reklamačního protokolu - ať máš doklad o jeho vznesení)...
Pokud máte originální záruční list, můžete obejít prodejce a jít přímo do servisu. Jinak bych u prodejce zkusil požádat o nějaké vyjádření k okamžité nefunkčnosti telefonu.
tak jsem se prave vratil z reklamace,penize mi nevratil,zkousel na me ze mi to servis opravi a pod.Nesouhlasil jsem,do rekl.protokolu jsem si nechal zapsat ze se zavada projevila na prodejne a ze chci vratit penize.
Hlavou mi ted ale vrta,co kdyz servis hodi telefon sklenicky s vodou a reknou ze jsem si to udelal sam,jak se potom branit?
Jinak na prodejne se objevili dalsi 2 zavady a kdyz jsem prodejci rikal ze to snad vidi,rekl ze to stejne musi posoudit servis.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.