Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl bych prosit o radu a přejdu rovnou k věci.
Chci si pořídit sušičku prádla s tepelným čerpadlem v hodnotě 16 000 Kč a uvažuji o prodloužené záruce o 3 roky (1 400 Kč) z toho důvodu, že pokud se cokoli v sušičce pokazí, musí se měnit celé čerpadlo (které je tam nějak zalisované, či co) a toto stojí kolem 5 000 kč. Když jsem hledal v e-shopech, spousta jich nabízelo prodlouženou záruku prostřednictvím společnosti Mondial Assistance, což je jakási pojišťovna, která by měla provést opravy popř. výměnu spotřebiče. Ovšem v jejich podmínkách jsem si našel odstavec, ve kterém se uvádí toto:
4. Pojistné plnění za všechny pojistné události v rámci Pojištění prodloužené záruky za celou dobu trvání tohoto pojištění je poskytováno maximálně do výše pojistné částky...
...to by zřejmě bylo o dost méně než co by stála výměna čerpadla a jeho součástí...
...a taky v jednom z bodů na co se prodloužená záruka nevztahuje zmiňují toto:
3. způsobené nesprávnou či nedostatečnou údržbou výrobku, přetěžováním výrobku, užíváním výrobku v rozporu s pokyny výrobce či za neobvyklých podmínek nebo jinak způsobenou pojištěným,
4. vzniklé běžným opotřebe ním,..
Má otázka tedy zní: Vyplatí se dokupovat prodlouženou záruku?
Děkuji
Dobrý den, z mého pohledu je to jen trik a platba za naději. Já bych jim nic navíc neplatil, ale je to každého věc, jestli tomu věří - jistě to mají prodejci prodloužených záruk dobře vymyšleno a neokradou se. Zdravím!
Zdravím,řeším prodlouženou záruku,chtějí to poslat ppl,tak si ještě připočtěte 2 dopravy!
Prodavači slibovali ,že servis přijede do bytu,je to jen obchod se lží.
Naději máte,ale záleží kdo vydrží déle s nervy.
Je to jako na úřadě,všude 5x a nevyřídíte nic.
Zdravím, pračka se porouchala v prodloužené záruce, servis přijel, sepsal a odjel. Na Mondial Assistance mi sdělili časovou lhůtu 3 měsíce od hlášení servisu, nevím na čem jsem, koupila bych si druhou pračku, abych mohla prát, ale co když mi pak dají nový výrobek za porouchaný... nezbývá než čekat a neprat?!
Dobrý den resim stejný problem s pozarucní reklamací pracky .prosim do jaké doby vam dali nový výrobek nebo peníze?uz jsem 2 tydny bez pracky a jsem hotova. dekuji za ochotu
Celkem to trvalo asi 2 měsíce, po neustálé urgenci jsem požadovala hotovostní plnění, protože být bez pračky tak dlouho je nemyslitelné a budu řešit sama okamžitě.Vrátili mi peníze v hodnotě porouchané pračky podle ceny na faktuře při zakoupení. Koupila jsem si novou pračku dražší, ale v kamenné prodejně,zbytek jsem si zaplatila. Samozřejmě jsem si nejdřív zjistila, zda záruku řeší prodejna nebo nějaká pojišťovna. Mrzí mě,že pořád musíme bojovat za věci samozřejmé, snad, když se nedáme, časem bude líp.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.