Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nikon D50

Od: lsdfghjklu odpovědí: 3 změna:

Zdravím, nedávno se mi rozbila moje zrcadlovka, měla jsem Nikon D60. Byla jsem s ní spokojená a jako amatérskému uživateli mi naprosto vyhovovala. Bohužel jsem student a nemůžu si dovolit pořídit novou (Nikon D60 jsem měla levně od známého). Dnes jsem na aukru narazila na použitý Nikon D50 za 2 500Kč. Nyní mám pár dotazů na vás, rádce:

Je veký rozdíl mezi D50 a D60? Má cenu si kupovat starší foťák?

Je možné, že ho někdo prodává za 2500Kč? Bude fungovat? Dávám sem odkaz na prodej, snad mě tu nikdo nenařkne z reklamy nebo co... :D aukro.cz/...

Mám z toho strach, nechci ty peníze jen tak vyhodit...

Děkuji předem za všechny odpovědi! :)

doplněno 19.10.14 17:10:

Až teď jsem si všimla, že to není "Kup teď", takže cena poroste výš. Ale i tak mi to přijde až moc levné...

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

jak se vám rozbila ta D60? Jinak na Aukru to je to co se použitého zboží vždy risk. Já osobně jsem tam kupval 2 zrcadlovky na blbnutí pro dceru. V obou případech se jednalo o hodně výhodnou cenu neboť měly jasně popsanou závadu. První měla vadný senzor zaostřování a údajně na manuál vše v pořádku, když jsem to rozebral tak tam byly zřetelné známky zásahem slanou vodu, povedlo se mi to úspěšně opravit, ale ne úspěšně vyčistit, koroze postoupila dál i přes mojí péči a do půlroku foťák kleknul.

V druhém případě šlo o rozbitou stabilizaci, což není taková tragédie dá se fotit bez toho, ale mě se povedlo z té první zrcadlovky uspěšně přehodit lineární piezomotorek a foťák fotil jako nový i se stabilizací, ale zase zhruba po půlroce, kleknul uprostřed focení, příčina zatím neznámá...

Zrcadlovky jsou prostě dost složité a choulostivé přístroje, nevíte jak se k tomu dotyčný choval, kolik toho nacvakal.

Ta cena na Aukru mi příjde docela hodně, dodávaný objektiv je pro člověka který by neměl žádný jiný docela k ničemu...

hodnocení

0x