Sony xperia z2

Od: Datum: 03.10.14 09:16 odpovědí: 2 změna: 03.10.14 11:26
avatar
Dobrý den vážení rádci,obracím se na vás o radu.Abych nejdříve popsala situaci.V sobotu 27.9. si syn koupil nový mobil Sony xperia z2 za 12500,-, byl nadšený ze supr mobilu, který krom jiného je i vodotěsný do hlobky 11m, což i fungovalo vyzkoušel doma ve vaně.Radost z mobilu mu vydržela do neděle do okamžiku, kdy mu nešťastnou náhodou mobil v nestřeženém okamžiku vypadl z kapsy kalhot a syn na něj ještě šlápl, displej praskl od rohu k rohu.Záruka se na toto nevztahuje, což uznal že jeho blbost.Sehnal tedy servis, kdy mu byl slíben do dvou dnů nový displej s pevnější povchovou úpravou.Syn jim ještě zdůraznil, že mobil je vodotěsný a že zda i tuto funkci zachovají, bylo mu přislíbeno, že ano.Displej mu tedy servis vyměnil, syn zaplatil za 4800,- mobil fungoval, ovšem do okamžiku, než po příchodu domů vyzkoušel vodotěsnost, do mobilu natekla voda,přestal fungovat, ihned volal do servisu, kam měl i následný den přijít a kde mu bylo řečeno, že záruka je na displej a ten je ok.Že mu mobil opraví, ovšem opět za peníze.Takže u prodejce koupil mobil za 12500,- + 4800,- servis výměny displeje a teď by měl platit dál za to, že servis slíbil zachování vodotěsnosti, což byl jeden z důvodů, proč si syn mobil kupoval a servis nezachoval.Ptám se, prosím o radu, jak se teď zachovat.Děkuji a přeji hezký den.Pavla
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.10.14 10:20
avatar

Obávám se, že všechno se odvíjí od toho, jestli to byl autorizovaný servis nebo ne.

Jestli ne, tak na ně můžete zkusit být hodně nepříjemní a třeba to projde, ale protože písemně skoro určitě nemáte sjednané ty pasáže o vodotěstnosti, tak se budou ohánět jenom tím sklem. Pokud ano, pak je to jednoznačně otázka záruky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.10.14 11:26
avatar

Děkuji za odpověď.O vodotěsnosti je psáno v přilohové knížce, která je součástí balení u telefonu.Napadlo mě, když dělají problém a nechtějí uznat, že měli zachovat vodotěsnost, nebo před opravou říct, že opraví, ale neumí zachovat vodotěsnost.Zvláště když byl mobil den starý, tak se zeptat na ČOI jak postupovat.Tím nechci působit, že někomu chci dělat zle, ale nejde přejít jen tak, když mobil byl tak drahý.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.