Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Postup při reklamaci

Od: ramir odpovědí: 1 změna:

Zdravím,

zakoupil jsem mobilní telefon zn.LG 9 Black u obchodního řetězce DATART. Již od začátku měl problémy s přijímáním sms. Odesílatel měl v mobilu zprávu jako doručenou i operátor potvrdil, že mobil všechny zprávy přijal, přesto se v zařízení neukázaly. Mobil jsem odeslal na reklamaci k prodejci a ten ji zamítl jako neoprávněnou s tím, že mobil splńuje všechny parametry a že závada nebyla zaznamenána. Chtěl jsem poprosit o radu, jak mám pokračovat dál. Prodejce reklamaci uznat nechce a mobil nefunguje správně. Děkuji za každou podnětnou radu.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar kimba

Tato závada nemusí být způsobena telefonem, ale spíše telefonnim operátorem. Vyzkoušejte zda se závada projevuje jen na vaší SIM kartě, a zda se opakuje i na jiné SIMce. Podle výsledku pak závadu reklamujte, buď u operátora nebo znovu u prodejce s tím, že mu to předvedete.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]