Postup při reklamaci

Od: Datum: 26.09.14 19:17 odpovědí: 1 změna: 26.09.14 19:27

Zdravím,

zakoupil jsem mobilní telefon zn.LG 9 Black u obchodního řetězce DATART. Již od začátku měl problémy s přijímáním sms. Odesílatel měl v mobilu zprávu jako doručenou i operátor potvrdil, že mobil všechny zprávy přijal, přesto se v zařízení neukázaly. Mobil jsem odeslal na reklamaci k prodejci a ten ji zamítl jako neoprávněnou s tím, že mobil splńuje všechny parametry a že závada nebyla zaznamenána. Chtěl jsem poprosit o radu, jak mám pokračovat dál. Prodejce reklamaci uznat nechce a mobil nefunguje správně. Děkuji za každou podnětnou radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.09.14 19:27
avatar

Tato závada nemusí být způsobena telefonem, ale spíše telefonnim operátorem. Vyzkoušejte zda se závada projevuje jen na vaší SIM kartě, a zda se opakuje i na jiné SIMce. Podle výsledku pak závadu reklamujte, buď u operátora nebo znovu u prodejce s tím, že mu to předvedete.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.