Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
zakoupil jsem mobilní telefon zn.LG 9 Black u obchodního řetězce DATART. Již od začátku měl problémy s přijímáním sms. Odesílatel měl v mobilu zprávu jako doručenou i operátor potvrdil, že mobil všechny zprávy přijal, přesto se v zařízení neukázaly. Mobil jsem odeslal na reklamaci k prodejci a ten ji zamítl jako neoprávněnou s tím, že mobil splńuje všechny parametry a že závada nebyla zaznamenána. Chtěl jsem poprosit o radu, jak mám pokračovat dál. Prodejce reklamaci uznat nechce a mobil nefunguje správně. Děkuji za každou podnětnou radu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.