Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak získat GPS do tabletu?

Od: ladko1939* odpovědí: 7 změna:

Mám tablet typ GOCLEVER ORION 102 s uhlopříčkou 10,1 " s verzí systému. Android 4.2.2. Mohu nainstalovat různé GPS navigační systémy, ale žádný nejde v praxi použít - jsou nefunkční, protože přístroj nenačítá pozici satelitů. Není v něm zřejmě nainstalován GPS modul pro hlasovou navigaci. Ptám se proto, zda je možno nainstalovat nový operační systém, který by měl GPS modul a jaká verze systému by to musela být. Nebo jde instalovat jen GPS modul? Protože jsem samouk na práci s PC a tabletem, nemám tak dokonalé znalosti jak postupovat při přeinstalování operačního sytému, uvítal bych i podrobnější postup, jak si počínat. Děkuji za všechny odpovědi.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

filip17*
hodnocení

2x

GPS je věc hardware a ne software, přeinstalace OS by vám nepomohla a navíc byste ztratil záruku a mohlo by to být i nestabilní

doplněno 02.11.14 18:39:

tak jsem se podíval na specifikace toho tabletu a GPS opravdu neumí, což mě i překvapilo nečekal jsem že uvidím tablet bez GPS.

pokud GPS opravdu potřebujete, tak jedině koupit jiný tablet a ve specifikacích se podívat zda umí GPS

hodnocení

2x

GPS modul je věc hardwarová, nikoliv softwarová. Nijak jej nedoinstalujete, pokud chcete GPS využívat, musíte si koupit nový tablet, který GPS modul fyzicky má.

doplněno 02.11.14 18:37:

ne, opravdu jsem neopisoval *smich*

filip17*

:D ten začátek mě pobavil

ohneta*

Budeš po škole a 100x napíšeš na tabuli: Už nikdy nebudu opisovat :-D

ladko1939*
hodnocení

Vaše odpověď mne nepřekvapila, tušil jsem, že nainstalovat modul do přístroje nepůjde. Děkuji za odpověď.

dusger*
hodnocení

2x

Třeba můžeš zkusit externí GPS modul, něco jako je tohle gps-prijimace.heureka.cz/... , ale vlastní zkušenost nemám.