Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, když mám delší tel. hovor mobilem (Vodafone) s uživatelem stejné sítě, tak je hovor vždy ukončen (vypadne) po 60 minutách. Nezkoušel jsem dlouhý hovor do jiné sitě, tak tam zkušenost nemám. V nastavení mobilu jsem žádné omezení délky hovoru nenašel a nenastavoval. Jde o "normální" chování Vodafone nebo všech poskytovatelů mobilních sítí? Děkuji Vám za zkušenosti a reakce. Zdravím!
Dobrý den, děkuji Vám - už je to jasné. Chyba není na straně volajícího ani volaného, ale u poskytovatelů, kteří nás ochraňují (za což jim touto cestou "děkuji"). Zdravím!
Dobrý den, děkuji - snad ano. Uvidím, jakou mají zkušenost jiní. Zdravím!
doplněno 02.09.14 19:51:kucharinka - stává se to, když jsem volán. Na takto dlouhý hovor nemám většinou kredit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.