Jak se zapojuje HDO

Od: Datum: 11.09.14 19:17 odpovědí: 16 změna: 25.09.14 20:53

Dobrý den,

jsem sice vyučený elektrikář, ale nikdy jsem nezapojoval HDO pro denní/noční proud.

Nevysvětlil nebo nenakreslil by mi někdo jak se zapojuje?

Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: lego®
Datum: 11.09.14 19:34

Na webech distributoru si najdes schema zapojeni, kazdej to ma malinko odlisne.

Ohodnoceno: 0x

Od: randol
Datum: 11.09.14 19:50

Ano je to vlastně také možnost.

Nevysvětlil by mi někdo způsob jak je ten proud ovládaný přes to HDO? Jak to vlastně funguje, kolik tam vede vodičů a jak jsou zapojeny, jestli je pak u každého bytu potřeba stykač třeba na bojler?

Datum: 11.09.14 20:30

Dobrý den,

podívejte se na Připojovací podmínky ČEZ, na stránce 13 je příloha č. 2 kde je schéma zapojení 3f elměru a HDO.

Z bloku "SP" (HDO) ze svorky "a" spínáte relé (stykač) v domovní rozvodnici.

Ano, dle aktuálních PP musí mít každý odběratel vlastní HDO a ano každý byt má vlastní stykač.

doplněno 11.09.14 23:51:

Na oborovém serveru www.elektrika.cz najdete fundovanou odpověď

Ohodnoceno: 2x

Datum: 11.09.14 21:45

Díky už se na to dívám, nechápu jen jak HDO pozná kdy má sepnout? Jsou v něm nějaké hodiny?

Pak by mi ještě někdo nevysvětlil, jak a co se přepíná když se bere pro drahý provoz a jak a co se přepne když je pro levný provoz?

Děkuji

Datum: 11.09.14 22:36