Nejste přihlášen/a.
Dobrý den , prosím o radu , potřebuju propojit tv SAMSUNG s dvd rekordérem PANASONIC a SAT.PŘIJÍMAČ DIZIPIA . SAT. PŘIJÍMAČ DIZ. , jsem měla 2 měsíce v opravně , tv a dvd rek. fungoval bez problému - šel obraz i zvuk , dnes jsem skoušela zapojit dvd , tv i sat nejde obraz ani zvuk , podle manuálu nevím jestli jsem něco nezmáčkla nechtěně , myslím že to bude v nastavení , potřebuju dostat menu na obrazovku , to znamena navigaci na dvd atd. , ale ukazuje to žádný signál a modrá obrazovka . Jak to mám vrátit ,do té podoby než jsem zapojila sat - propojit jinak kabely -mám ext2 natv, a ext1 na dvd , tv a dvd propojený scartem a sat červ. žlut . a bílým cinchem na tv a dvd jen uf kabel jeden . JO a skoušela jsem to dvakrat a předtim šlo dvd , ale nemohla jsem na hrávat - dnes , tak jestli to ení tim satelitem , když to předtím šlo , prosím pomužemi někdo jsem naprostý laik a potřebuji ,aby to bylo srozumitelně . MOC DKUJI ZA RYCHLOU ODPOVĚD
2x
Dekuji za odpoved , ale poradto nejde jen to blika když se prepina av1 av2 jak najit kanal , navolit aby sel obraz z dvd
majko , jde mi obraz z dvd , ale nejde obraz jen zvuk z tv a seda obrazovka ,kdyz vypnu dvd , tak jde satelit a nemohu nahravat na dvd,ted bych jeste , potrebovala nastavit av1 a av2 vystup mam jen scarty do tv a dvd a cinch na sat. dekuji moc za pomoc
doplněno 24.08.14 11:18: