Nekvalitní software v telefonu

Od: Datum: 12.08.14 12:09 odpovědí: 1 změna: 12.08.14 12:36

Dobrý den, asi před pěti měsíci jsem si zakoupila telefon značky Sony Xperia L, jedná se o dotykový-chytrý telefon. Přibližně po druhém měsíci využívání telefonu, nastaly komplikace při volání, volajícího jsem ve sluchátku vůbec neslyšela, dokonce, ani klasické ,,pípání,, při spojení hovorů, ale dotyčný mě vždy slyšel. Telefon jsem odevzala na reklamaci, po třiceti dnech mi telefon vrátili, s odpovědí že byl nekvalitně nahrán software, tak mi jej přehrály. Po čtrnácti dnech co telefon zase užívám, se mi děje to samé. Do telefonu nic nenahrávám, využívám ho jen na volání, psaní zpráv, focení, velmi minimálně na něm spustím Facebook, abych se kontaktovala s přátely. Více s telefonem neumím, nic do něj nenarávám, telefon mi neupadnul, a navíc je po celou dobu chráněn pouzdrem, které se nesundává.

Jedná se opravdu o nekvalitní software? (Android)? nemůže být chyba v sluchátku? pokud je to opravdu softwarem, vztahuje se na to reklamace vrácení peněz? nebo výměna za jiný typ?telefon je víc v opravě než doma, věřím tomu že se bude reklamovat po třetí, ještě ho nemám ani půl roku, a už jde po druhé na reklamaci, je možnost, odstoupit od kupní smlouvy? protože ráda bych telefon využívala a né pořád čekala kdy mi jej vrátí. Moc děkuji za rady.

S pozdravem Šmídová


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hodan13
Datum: 12.08.14 12:36

Dobrý den, ve Vašem případě vypadá problém spíše ve sluchátku, přehrání FW by to mělo napravit ale pokud to stále pokračuje tak to na tento problém nevidím. Pokud bude chyba jak ve sluchátku nebo v samotném SW (FW) tak je stále platná reklamace. Odstoupit od smlouvy lze jen v tom případě, pokud telefon budete reklamovat po třetí, v tomto případě Vám prodávající vrátí částku za kterou byl mobilní telefon zakoupen. Dále lze také od smlouvy odstoupit jen, pokud se Vám v záruční lhůtě servisu (do 30 dnů) nikdo neozve. Možná bude stát také za pokus se na odstoupení od smlouvy dohodnete s prodávajícím přímo na prodejně.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.