Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Uznání reklamace

Od: sedmikraskaz* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

před necelým měsícem jsem si koupila dotykový telefon. Nedávno mi spadl na zem z nabíječky. Ale dál bez problému fungoval. Dnes mi přestala fungovat část spodního displeje - respektive, tlačítko pro návrat zpět. Nevím, zda to může souviset s tím pádem.Chtěla bych se zeptat, je v této situaci možné uplatnit záruku? Samozřejmě bych byla ráda, kdyby to bylo možné a já nemusela platit opravu :) Děkuji za odpovědi.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar coklit

Tak já bych řekla, že za zkoušku člověk nic nedá.. O tom pádu, bych se ovšem jaksi zapomněla zmínit.

S tím pádem to souviset ani nemusí. Nicméně často neuznají reklamaci ani když je jednoznačeně oprávněná - nebo by měla být - důvod se vždycky najde - třeba oxidace i když člověk telefon nijak nenamáčel apod...

 

baf
hodnocení

0x

Zajdi tam kde jsi to koupila a řekni prostě že ti to blbne.Neříkej jim nic otom že to spadlo a pokud by se ptali tak řekni že o ničem nevíš.Většinou to vezmou v pohodě :D.

sedmikraskaz*
hodnocení

Kupovala jsem ho přes net.Jasně, že o pádu jim říkat nehodlám. :) Spíš mě zajímalo,zda s tím nemá někdo přímo zkušenost. jak moc řeší, či neřeší reklamace.

Na to vám nikdo nemůže uspokojivě odpovědět, většinou je v této zemi zvykem reklamace neuznávat, jakoby to záruční servisy měli platit ze svého, ale jsou instituce, pro které je zákazník opravdu zákazníkem a reklamaci uznají i když by bylo zboží na první pohled poškozeno vámi. Tak vám nezbývá nic jiného než to zkusit :)

 

hodnocení

0x
avatar bimbam

Asi před 3 lety jsem u Vodafonu reklamovala přibližně rok starý dotykový telefon. Bylo to kupováno přes Vodafon jako jakýsi bonus, proto jsem reklamovala u Vodafonu. Stejně jako vám mi telefon spadl na zem, ale pak poměrně dlouho fungoval. Na přesnou závadu si nevzpomínám. V průvodním dopisu jsem se určitě o pádu nezmiňovala, jen jsem nějak velmi neodborně popsala problém.

Telefon mi opravili zdarma. V jejich průvodním listu jsem vyčetla zajímavou poznámku, něco jako že vzhledem k době používání je přístroj velmi zachovalý a nepoškrábaný. Možná i to mělo vliv na úspěšnou reklamaci.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]