Uznání reklamace

Od: Datum: 22.07.14 15:36 odpovědí: 5 změna: 22.07.14 17:49

Dobrý den,

před necelým měsícem jsem si koupila dotykový telefon. Nedávno mi spadl na zem z nabíječky. Ale dál bez problému fungoval. Dnes mi přestala fungovat část spodního displeje - respektive, tlačítko pro návrat zpět. Nevím, zda to může souviset s tím pádem.Chtěla bych se zeptat, je v této situaci možné uplatnit záruku? Samozřejmě bych byla ráda, kdyby to bylo možné a já nemusela platit opravu :) Děkuji za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.07.14 15:47
avatar

Tak já bych řekla, že za zkoušku člověk nic nedá.. O tom pádu, bych se ovšem jaksi zapomněla zmínit.

S tím pádem to souviset ani nemusí. Nicméně často neuznají reklamaci ani když je jednoznačeně oprávněná - nebo by měla být - důvod se vždycky najde - třeba oxidace i když člověk telefon nijak nenamáčel apod...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: baf
Datum: 22.07.14 16:07

Zajdi tam kde jsi to koupila a řekni prostě že ti to blbne.Neříkej jim nic otom že to spadlo a pokud by se ptali tak řekni že o ničem nevíš.Většinou to vezmou v pohodě :D.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sedmikraskaz*
Datum: 22.07.14 16:26

Kupovala jsem ho přes net.Jasně, že o pádu jim říkat nehodlám. :) Spíš mě zajímalo,zda s tím nemá někdo přímo zkušenost. jak moc řeší, či neřeší reklamace.

Od: bmbx®
Datum: 22.07.14 16:42

Na to vám nikdo nemůže uspokojivě odpovědět, většinou je v této zemi zvykem reklamace neuznávat, jakoby to záruční servisy měli platit ze svého, ale jsou instituce, pro které je zákazník opravdu zákazníkem a reklamaci uznají i když by bylo zboží na první pohled poškozeno vámi. Tak vám nezbývá nic jiného než to zkusit

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 22.07.14 17:49
avatar

Asi před 3 lety jsem u Vodafonu reklamovala přibližně rok starý dotykový telefon. Bylo to kupováno přes Vodafon jako jakýsi bonus, proto jsem reklamovala u Vodafonu. Stejně jako vám mi telefon spadl na zem, ale pak poměrně dlouho fungoval. Na přesnou závadu si nevzpomínám. V průvodním dopisu jsem se určitě o pádu nezmiňovala, jen jsem nějak velmi neodborně popsala problém.

Telefon mi opravili zdarma. V jejich průvodním listu jsem vyčetla zajímavou poznámku, něco jako že vzhledem k době používání je přístroj velmi zachovalý a nepoškrábaný. Možná i to mělo vliv na úspěšnou reklamaci.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.