Tablet a jeho využití

Od: Datum: 17.07.14 14:36 odpovědí: 3 změna: 17.07.14 15:36
Zdravím, chtěl bych si pořídit iPad mini s retina diplejem a LTE modulem. A čím víc se blíží den objednávky, tím více jsem na pochybách, zda jej využiji. Jsem student gymnázia a jdu do "druháku", občas si rád zahraju nějakou hru na mobilu, ale rozhodně si nechci kupovat tablet jen kvůli hrám. Chci si na něm číst zprávy, sledovat filmy, dělat poznámky,... V září jedu do Anglie a celkově dost s rodinou cestujeme. Dá se využít ve škole? Jak jej využíváte vy? A neberete ho jako zbytečnou investici?
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.07.14 14:48

Tablet je opravdu spíš pro zábavu v soukromí nebo na hry, na školní využití je to velká nouzovka.

Ohodnoceno: 0x

Od: bmbx®
Datum: 17.07.14 15:29
Přesně tak, tablet je na nějakou vážnější práci k ničemu, moje dcera nosí do školy radši objemnější a o něco těžší netbook než tablet.
Ohodnoceno: 0x

Datum: 17.07.14 15:36

Mně umřel notebook, tak jsem si koupila tablet za 2400 od Lenova. Jsem spokojená a snad mi vydrží, než budu mít nový notebook. Mám na prd mobil, takže bez intnetu bych byla zcela odríznutá od světa. Tablet bych řekla, že je ok na takové to běžné prohlížení internetu, filmy a tak. Ale teda "pracovat" se na něm moc nedá, to opravdu ne. Takže do školy není moc vhodný (leda na prohlížení nějakých prezentací nebo tak, ale ne na zápisky), ale na ty cesty nebo do té Anglie bych řekla, že je to ideální řešení (najdete si tam trasu, kouknete večer na film, vyhledáte si zajímavosti v okolí, zapíšete nějaké jednoduché poznámky atd. - pohodlnější než na mobilu a nemusíte se tahat s notebookem).

Ohodnoceno: 2x

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: