Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace sluchátek - Alza

Od: lifecompanion odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

dnes cestou domů autobusem mi po vytažení telefonu z kapse přestalo hrát pravé sluchátko, ovládací panel jede v pořádku, ale sluchátko ne. Jedná se o sluchátka k mobilnímu telefonu Samsung Galaxy S4. Telefon je ještě v záruce, kupoval jsem ho před 4 měsíci u Alzy. Chci se zeptat jak to s takovou reklamací sluchátek je, zda-li musím přinest kromě záručního listu i krabici od telefonu s nabíječkou. Jestli mi sluchátka vymění ihned, co jsem slyšel tak Alza co se tyká záruk je docela na podrazy. Mám se zkusit domluvit nejdřív přes email nebo rovnou osobně? Kupoval jsem u nich Galaxy S4 a Note 2014 edition, nechal jsem tam u nich 34 tisíc, tak bych očekaval rychlou výměnu, ale te se asi nedočkám, no třeba překvapí.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

V Alze jsem reklamoval párkrát a bez nejmenšího problému a bez záručáku, nákup registrovaných zákazníků mají v databázi. Vše vyměnili na počkání, nebo vrátili peníze, jen jednou mě překvapili, jednoduchou levnou MP3 u které přestal zobrazovat display vzali do opravy a opravili. :)

To že jsou co se týká záruk podrazáci se sice říká, ale po mých (a nejen mých) zkušenostech je to hrubá pomluva, kéž by všichni fungovali tak jako Alza.

Také mám dobré zkušenosti. Já například potřeboval koupit DDR2 do notasu, ale omylem jsem objednal DDR3, čehoz jsem si všiml až doma po rozdělání obalu, tak jsem s obavama jel do alzy, ale bez nejmenšího prostoje vzali zboží zpět a vystavili mi dobropis, s kterým jsem měl zaplatit novou paměť. No a protože jsem trochu nevěděl, jak mám zadat platbu při objednávce, tak jsem oslovil zaměstnance, který mi s ochotou vše vysvětlil a že mi klidně tu paměť objedná a už tam mastil pod svými údaji objednávku (asi mají za to bonusy)... já zaplatil, jdu pro zboží a myslel jsem, že mě omejou. On objednal DDR2 do PC :D tak jsem šel od výdejního okénka rovnou znova k reklamačnímu :) Tam už jsem se skoro styděl, ale opět ... bez jediného dotazu zboží vzali a penize vratili, ale už jsem si raději nechal vyplatit keš a třetí objednávku jsem po sobě kontroloval snad 5x :)

 

james212
hodnocení

0x

A nebude lepší se stavit přímo na prodejně případně zavolat na linku a optat se co vše je potřeba a jak postupovat? Jinak, na to že jste u nich nechal 34 tis nehledí .)

 

anonym0
hodnocení

0x

Osobne jsem koupil v Alze jednou pred par lety a naposledy. Pri predani zbozi mi odmitly potvrdit zarucni list, ktery byl soucasti vyrobku. Predemnou nekdo neco reklamoval, tak jsem poslouchal. Obsluha daneho cloveka presvedcila, aby tam zbozi nechal na reklamaci, ale podepsal jim, neco v tom smyslu, ze se take mimo jine jedna o nejake mechanicke poskozeni (uz presne si nepamatuji formulaci). Doma jsem tak cetl jejich zarucni podminky. Tim, ze jim to podepsal jim dobrovolne prodlouzil lhutu na reklamaci ze 30dnu na neurcito. Kolega, cizinec, si tam koupil MP3ku. Behem par dni ji vracel protoze mu nevyhovovala. Nebyla poskozena a obal take ne. Vratili mu cca o 20% nizsi castku jen proto, ze ji rozbalil.

 

anonym0
hodnocení

0x

Jeste jedna vec, uz je to dost zname, ale obchodnici to stale pouzivaji. Obal neni soucasti vyrobku, tak ho po vas nikdo nemuze chtit pri reklamaci.

lifecompanion
hodnocení

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Na krabičku se tedy vykašlu, jak je to s nabíječkou (USB kabel + adaptér) bere se jako součást balení, takže ji mám vzít? Nejdříve zkusím tento problém vyřešit se Samsungem, pokud mě odkáže na Alzu, půjdu do Alzy. Ale pokud budou chtít dávat sluchátka na posudek (což by mě zajímalo jak chtějí sluchátka rozebírat, nikde nejsou ani kosmeticky poničeny) tak si radši koupím nová, ta stejná na aukru za 119,-Kč.

Alza mě dosti překvapila, nejen komentáři zákazníků, ale i tím že zvěřejňují seznam jejich dlužníků.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]