1x



Jak se zbavit internetu?

Od: Datum: 06.07.14 19:07 odpovědí: 5 změna: 22.02.16 18:09

Dostal jsem mobil - Nokia 515. Mám ho druhý den a znovu jsem dostal zprávu - od T mobilu,že mi zapnuli Net - na 24 hodin za "pouhých" 24 Kč.Vtip je v tom,že o to nestojím a nenašel jsem způsob,jak se toho zbavit. Nezná někdo metóódu,jak tomu uříznout hlavu? Díky.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.07.14 19:09

Zakázat mobilní připojení v nastaveních připojení.

doplněno 06.07.14 19:11:

Eventuelně si najít v těch nastaveních všechny druhy připojení a spojení paketovými daty vymazat.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: martik
Datum: 22.02.16 16:54

Díky, opravdu stačilo vypnout mobilní data.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.07.14 19:18
avatar

Zakázat mobilní připojení. Ale když ho potřebuji mít zapnuté, třeba kvůli MMS, tak jdu do nastavení internetu a tam je někde název poskytovatele. Standardně je tam vyplněno v políčku internet. Umažu dvě písmena a dám OK. Pak můžu mít mobilní data zapnutá a internet se nepřipojí. Pokud potřebuji občas internet zapnout, tak tam ta dvě písmenka dopíšu. Takhle by to nějak mělo být i u té Nokie.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 06.07.14 19:32
avatar

Z jedné diskuze:

Dobrý den,

zvýhodnění Internet v mobilu na den je opravdu potřeba zrušit na Zákaznické lince 4603, kde jsme Vám k dispozici 24 hodin denně.

Je však možné provést celkové zamezení služby GPRS/EDGE/3G na Vaší sim kartě a to jednodušše pomocí těchto samoobslužných kanálů :

Můj T-Mobile/IVCC Připojení k internetu> GPRS/EDGE

SMS na 4603 GPRS A (nebo GPRS AKTIVACE) -> aktivace
GPRS D (nebo GPRS DEAKTIVACE) -> deaktivace
GPRS S (nebo GPRS STAV) -> zjištění stavu
GPRS? -> nápověda

Doufáme, že tyto informace Vaší situaci vyřeší.

Přejeme příjemný den.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 22.02.16 18:09
avatar

Měla jsem kdysi podobný problém a také u Nokie. Nakonec jsem to musela udělat tak, že jsem zavolala operátorovi - myslím že to bylo snad 4603 a oni mi to zrušili. Od té doby jsem pak měla pokoj. Poradila jsem to ještě dvěma lidem a také jim to pomohlo.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.