Převod VHS do PC

Od: Datum: 21.06.14 17:35 odpovědí: 12 změna: 21.07.14 17:08

Žádám o pomoc při převodu VHS do PC. Procházela jsem staré fora na tohle téma, nicméně jsem opravdu laik a obracím se na vás s konkrétním případem.

Prvně jsem zkoušela převod přes kameru: rekordér přes cinche do AV vstupu do kamery, pak z kamery do PC přes DV "díru". ---- PC na kameru reaguje a neměla jsem problem v převodu miniDV, nicméně s rekordérem a vyndanou miniDV z kamery program v PC hlásí "notape" ---- je možné, že je to kvůli neodblokovanému AV vstupu v kameře? / jak odblokovat?

Po tomhle nezdaru přemýšlím o koupi grabbu? /což se mi nechce, přece by to mělo přes kameru jít?

Mám k dispozici:

Hi-Fi video rekordér DAEWOOD Q757K /vstup na SCART, CINCHE

kamera GR-DVL150E / DV, AV, PC, S

starý PC / nejspíš bez TV karty, jak přesně to poznam?

Budu vděčná za dobré nasměrování!

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: bmbx®
Datum: 21.06.14 17:38

Anlogové video nahrávky mezi něž VHS patří bez videograbberu nebo TV karty do PC s analogovým videovstupem těžko do PC přehrajete.

Ohodnoceno: 1x

Od: denie
Datum: 21.06.14 18:13

Proč ne pomocí A/D převodníku v DV kameře?

Datum: 21.06.14 22:45

Ano, pomocí převodníku kamery to lze. Sám jsem několik videí takto přenášel. Kamera ovšem musí mít tento převodník. Pokud nemá, tak nějakou TV kartu.

doplněno 21.06.14 22:56:

Už jsem to našel v manuálu mé sony. V kameře musí být kazeta a zapnuto na ní nahrávaní (REC) plus ( II ) pause.

doplněno 21.06.14 23:10:

No tak to je pěkná kravina. Tohle platí při nahrávání na kazetu kamery. Ale jistě vím, že to jde převést do PC přímo z rekordéru přes kameru. Dělal jsem to dávno...

Ohodnoceno: 0x

Datum: 21.06.14 23:16

Jo už jsem to našel, tu polštinu si odfiltrujte

Od: lem
Datum: 22.06.14 11:49