Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Převod VHS do PC

Od: lem odpovědí: 12 změna:

Žádám o pomoc při převodu VHS do PC. Procházela jsem staré fora na tohle téma, nicméně jsem opravdu laik a obracím se na vás s konkrétním případem.

Prvně jsem zkoušela převod přes kameru: rekordér přes cinche do AV vstupu do kamery, pak z kamery do PC přes DV "díru". ---- PC na kameru reaguje a neměla jsem problem v převodu miniDV, nicméně s rekordérem a vyndanou miniDV z kamery program v PC hlásí "notape" ---- je možné, že je to kvůli neodblokovanému AV vstupu v kameře? / jak odblokovat?

Po tomhle nezdaru přemýšlím o koupi grabbu? /což se mi nechce, přece by to mělo přes kameru jít?

Mám k dispozici:

Hi-Fi video rekordér DAEWOOD Q757K /vstup na SCART, CINCHE

kamera GR-DVL150E / DV, AV, PC, S

starý PC / nejspíš bez TV karty, jak přesně to poznam?

Budu vděčná za dobré nasměrování!

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Anlogové video nahrávky mezi něž VHS patří bez videograbberu nebo TV karty do PC s analogovým videovstupem těžko do PC přehrajete.

denie
hodnocení

Proč ne pomocí A/D převodníku v DV kameře?

Ano, pomocí převodníku kamery to lze. Sám jsem několik videí takto přenášel. Kamera ovšem musí mít tento převodník. Pokud nemá, tak nějakou TV kartu.

doplněno 21.06.14 22:56:

Už jsem to našel v manuálu mé sony. V kameře musí být kazeta a zapnuto na ní nahrávaní (REC) plus ( II ) pause.

doplněno 21.06.14 23:10:

No tak to je pěkná kravina. Tohle platí při nahrávání na kazetu kamery. Ale jistě vím, že to jde převést do PC přímo z rekordéru přes kameru. Dělal jsem to dávno...

Převod VHS do PC

Jo už jsem to našel, tu polštinu si odfiltrujte :)

Převod VHS do PC #2
lem
hodnocení

Přesně takhle mam vše propojené ... ale tím to končí.

Je možné, že na kameře je A/V vstup nějak "zablokovaný" (někde se o tom psalo), ale jak to mam poznat? a popřípadě, jak to mam odblokovat?

PC mi reaguje pouze na kameru.