Skylink - servisní poplatek

Od: Datum: 20.06.14 11:39 odpovědí: 9 změna: 11.12.14 16:08

Zdravím, přišlo nám upozornění na zaplacení servisního poplatku. Jelikož máme zároveň set-top-box, tak momentálně satelitní příjem ani nepotřebujeme. Pokud ten poplatek nezaplatíme, zruší nám celou službu (karta už pak bude na nic) nebo se k ní budeme moci třeba za rok, dva znovu vrátit? A jak by to pak probíhalo? Jen zaplacením poplatku?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.06.14 12:03
avatar
Služba se nezruší. Zaplacením SerPo se příjem obnoví.
doplněno 20.06.14 14:25: Není to jinak. Jen já jsem to shrnul do dvou vět ;)
Karta se prostě neplacením SerPo deaktivuje, ale služba se nezruší (zůstává v registru Skylinku). Po zaplacení zase začnou chodit zápisy a programy naběhnou.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.06.14 12:29

Je to trochu jinak než píše kolega "nademnou".

Skylink si vymyslel, že pokud na kartě nejsou zaplacené nějaké programy a není uhrazen servisní poplatek, tak že takové karty deaktivuje. To znamená karta neodkóduje ani neplacené programy.

Za opětovnou aktivaci (zprovoznění) karty budou chtít úhradu dalšího poplatku. Po uhrazení vám kartu znovu zprovozní.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jancak
Datum: 20.06.14 12:31

Máme 2 televize, na jedné platíme serv. poplatek. Druhou televizi momentálně nepoužíváme, takže jsme zrušili platbu platbu serv. poplatku. Kdykoli můžeme začít ser. popl. začít platit znova a obnoví se nám signál.

Nevím, jak to máte vy. Chytáme přes satelit a bez zaplacení servisního poplatku nechytíme téměř žádný tv program.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: martin1*
Datum: 20.06.14 13:15

Ok, v podstatě píšete všichni to samé. Pokud se tedy třeba za dva roky rozhodnu satelitní příjem znovu zprovoznit stačí jen zaplatit serv. poplatek a od toho dne se mi bude počítat roční/2 leté předplatné a hned mi kartu aktivují nebo musím někam volat?

Od: olaf71*
Datum: 20.06.14 14:22

záleží, na jak dlouho zaplatíš. dá se i na jeden měsíc. navíc, pokud si zaplatíš jakýkoliv placený balíček programů, tak se servisní poplatek neplatí, je zahrnut v ceně balíčku. např. balíček Flexi 7 na jeden měsíc za 149 kč. zapltíš 149 a hraješ. za měsíc to zase kompletně vypnou. předpokládám, že pokud bude docházet k vypínání, tak bude potřeba pokaždé reautorizaci karty. tohle vše přes zákaznický účet na stránkách Skylink

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bedy48
Datum: 11.12.14 16:08

a kde jste vyčetl,že balíček flexi stojí 149,-kč/měsíc?Pokud vím tak flexi bal. na 1měsíc stojí 269,-kč

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jancak
Datum: 20.06.14 14:45

záleží, co budete chtít. U předplatného se servisní poplatek neplatí (nevím teda jestli se neplatí u všech typů předplatného. U většiny se neplatí. Na jedné telce máme předplatné a servis.poplatek neplatíme).

Servisní poplatek je aktuálně 33kč/měsíc, lze platitměsíčně. 498kč/ročně nebo 899kč/2 roky

Nejlevnější je momentálně platit měsíčně více http://www.skylink.cz/servisni-poplatek

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.06.14 16:42
avatar

Pokud se za dva roky rozhodnete opět zprovoznit satelit, budou s největší pravděpodobností platit jiné podmínky (už jednou Skylink zákazníky vypekl).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.06.14 18:27

Překopíruji sem článek z jiného webu, který popisuje deaktivaci karty:

Změna oproti aktuálně platným VOP spočívá v zavedení termínu "deaktivace" karty. Deaktivace karty znamená vyřazení z databáze karet, na které se přes satelit zasílají autorizační zápisy. K deaktivaci karty může Skylink přistoupit po jednom roce od data, kdy byla na příslušné kartě deaktivována poslední služba. Týká se tedy výhradně karet, na kterých již rok nejsou aktivní žádné služby.
"Budeme postupovat tak, že kartu uvedeme do stavu podobnému stavu před registrací. Deaktivovanou kartu bude možno aktivovat, ovšem bude třeba registrace. Jediný rozdíl oproti registraci nové karty bude výše registračního poplatku, která bude podstatně nižší, než u nové karty (299 Kč oproti 999 Kč)," vysvětluje webu parabola.cz Jaromír Glisník, člen představenstva společnosti M7 Group a dodává: "pro deaktivaci karty je řada důvodů. Karta bez služeb stále generuje náklady, majiteli karty bez služeb neposíláme žádné informace (nedoví se o změnách, např. VOP) atp. Proto je vhodná opětovná registrace a tedy i reset informací o uživateli karty, akceptace aktuálních VOP, přeformátování karty."

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.