Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pripojeni repro k tv i PC soucasne

Od: filipoh* odpovědí: 7 změna:

DObrý den, chci se zeptat, jak se dají připojit reproduktory 5.1 k TV i PC současně, potřebuji nějaký rozbočovač k drátům od reproduktorů? Děkuji
(TV: mall.cz/... , repro: kasa.cz/... )

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

elisek1988*
hodnocení

0x

Nejsem odborník, ale TV má digitální optický vstup, kdežto repro klasický jack, nebo cinch. My to doma zapojovali přes SCART, ale zvuk fungoval jen při běžném sledování, pro SMART funkce jako youtube to nefungovalo, prostě bylo ticho.

doplněno 05.06.14 13:45:

Ještě mě omluvte, pletu si vstupy s výstupy, takže televize má výstup. A mám podobné repro, tak třeba bude proncip stejný. Dá se připojit jako 5+1, nebo stereo, takže do SCART narvat stereo (jinak to ani nejde) a do PC jako 5+1.

filipoh*
hodnocení

Takze jestli dobre chapu, repraky zapojim barevnyma dratkama (zluta, cervena a bila) do pc a scart mezi reprakama a tv? Nevedel jsem ze z repraku muze vest scart... Repro jsem jeste nekoupil, zjistuji zda by to slo zapojit nez koupim :) dekuji
praivo*

Neee... Pro propojení zesilovače s PC použiješ kabel jack/2× cinch (levý a pravý kanál), pro propojení s TV optický kabel (nutno dokoupit). Pak ještě budeš muset správně připojit všechny reproduktory.

doplněno 05.06.14 17:02:

Aktivní vstup si pak zvolíš na předním panelu nebo dálkovým ovladačem.

filipoh*
Ano, takto je mi jasnejsi, dekuji mnohokrat :)
elisek1988*