Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace tabletu vs poškození při opravě

Od: odpovedi* odpovědí: 1 změna:

5 listopadu jsem si koupil v kameném obchodě tablet.Po 5ti dnech používání se přestal nabíjet,tak jsem ho reklamoval.Reklamoval jsem ho 10 listopadu a reklamace měla být vyřízena ze zákona 10 prosince.To je všechno v pořádku.Ale byl jsem si pro něj,už 30 listopadu a tablet byl opraven a otestován.Než jsem si ho,ale převzal tak jsem si ho přeskoušel a zjitil jsem,že tablet opět nefunguje a je neopraven,navíc jsem zjistil že je roh tabletu lehce promáčklý a tak jsem ho nepřevzal a řekli mě,že ho pošlou zpět na opravu a že se mám stavit 10 prosince.Jsem povinen převzít opravený tablet i když je roh tabletu promáčklý ne moji vinou.Mohu tablet odmítnout převzít a chtít jiný a nebo peníze zpět?

Děkuji z aodpvěd

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Odmitnou muzes, dokonce musis. Myslim ale ze ti to opravi. Tady je chyba prodejce ktery by bral takovy promackly tablet do zarucni opravy, ze do reklamacniho listu nenapsal ze je poskozen. Tim je veskera zodpovednost na nem, tzn, neprebirat takovy tablet zpet. Jak jsem napsal, oni ti ten kryt opravi, takze tak.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]