Reklamace elektroniky

Od: Datum: 03.05.14 15:30 odpovědí: 4 změna: 03.05.14 18:02

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda-li při reklamaci například tabletu musím dodat veškeré příslušenství, které jsem obdržel po zakoupení přístroje. Jde mi o to, že USB konektor na tabletu nefunfuje tak jak má a chci jej reklamovat, ale už například nemám sluchátka a orig. nabíječku. Děkuji za odpovědi:)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.05.14 16:23

Nejspíš záleží na prodejci co bude požadovat.Jednou mobil chtěli s baterkou,jinde bez.Sluchátka po mě chtěli ale nekoukal jak vypadají. Nabíječku jsem dal taky jinou.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepr®
Datum: 03.05.14 17:13
avatar

Reklamoval jsem foťák, přinesl jsem všechno a vzali si jen samotný přístroj.

Neteř reklamovala dva mobily, pokaždé jiná závada, ale pokaždé vzali přístroj a nabíječku. Sluchátka nechtěli.

Takže asi záleží na prodejci. Možná taky na konkrétní závadě.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.14 17:41
avatar
Spousta prodejců myslím ze i slza tuto závadu neuznává , je totiž hodne častá a většinou zpusobena spatnou manipulaci se zapojeným nabijenim
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.14 18:02
avatar

Myslím, že budou chtít originální USB kabel.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.