Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu, podle jakých parametrů vyhledat vhodný klasický mobil. Používám standartně sms-volání. Jsem laik, nerozumím žádným ukazatekům. Pro příklad uvedu - co je 1,8" nebo 160x128, RAM 4MB apod. Nevím, zda vyšší čísla značí lepší kvalitu, rozsah.
Také bych byla ráda, kdyby šlo trvalé nastavení na tiskací písmo. Foťák apod. už není tak zásadní. Cena doufám do 1000 Kč by snad odpovídala.
Dosavadní mobil je Nokia, dobře sloužila, ale nyní už je na hranici používání. Naprosto nevím v tom množství co vybrat a momentálně nemám v okolí poradce
Dobrý den, myslím, že Vám rozumím - Vy chcete mobil na volání. S tím tiskacím písmem nevím, ale asi chcete větší písmo. Snad se neurazíte, když Vám nabídnu mobil pro seniory.
Ty jsou relativně velké a s dobrou viditelností textu i tlačítek. Ten první je jednoduchý a ten druhý o něco složitější (a může se i rozšířit o paměťovou kartu). Zdravím!
alza.cz/... alza.cz/... nebo další alza.cz/...
Díky za info. Neurazím se , není důvod. Aligátory jsem prohlížela jen ze zájmu. Je zbytečně velký, to je opravdu pro staroušky.
Měla jsem na mysli přímo v nastavení využít tiskací písmo - to tzv. větší. Vadí mi, když zapomenu přepnout a píši jména, která jsou bohužel v textu malým písmem. Spíš jako češtinářský pohled...
I když roky nějaké mám, funguji zatím bez brýlí, tak není problém. Zjišťovala jsem v prodejně, takhle prý už mobily na nastavení trvale tiskacího písma skoro nefungují, je modernizace
Děkuji za Váš zájem a radu
Jste-li zvyklá na Nokii, mohla by Vám vyhovovat Nokia 105, která je určena k volání a SMS. Foťák ani další příslušenství nemá, cena se pohybuje od 429 do cca 550 (podle prodejce) Kč. Tu nejlevnější jsem našla v Praze - Nuslích.
Také o ní uvažuji...
Hlavně se mi u ní líbí výdrž: V pohotovostním režimu má vydržet až 35 dnů, maximální délka hovoru až 12,5 hodin. Parametry - tady ji mají za 444 Kč (je nutné povolit cookies a javascript).