Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace tv

Od: vv odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

zakoupil jsem přes internet u velké firmy LED Tv pro své starší rodiče. Česká pošta přivezla v černé folii balík nic nenasvědčující venkovní porušení a rodiče jej v klidu převzali. Přijel na zavolání jejich známý aby jim pomohl televizi připojit k settoboxu a naladit. Po rozbalení černé foli zjistili že pod ní není kartonový obal ale jen spodní a horní polystyrenové výztuhy a zbytek bubliková folie. Poté tedy již nemile překvapeni postavili a zapnuli televizor k el. síti a následoval šok ze kterého se nemohou již druhý den vzpamatovat. Na černé obrazovce se objevili modré fleky a pavouk prasklin po celé ploše. Okamžitě jsem se rozjel do třicet km vzdáleného bydliště rodičů, vše nafotil a zkontaktoval se s reklamačním odď. Po neděli jen ještě vyplnit rekl. tabulku a přidat vyjádření pošty. Mám ale obavu o peníze rodičů kteří balík uhradili dobírkou ale i o jejich zdraví.

Prosím, jak to vidíte Vy?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*
hodnocení

1x

Při nákupu po internetu je možné do 14 ti dnů zboží vrátit bez udání důvodu.To by bylo asi nejlepší řešení, Když uplatníte jen reklamaci,mohla by být nějaká tahanice o způsobu převzetí od poštovního mužíčka.Někteří prodejci přes internet upozorňují,že zboží má být překontrolováno před zaplacením.Zákon to sice nezná,ale mohou být průtahy.

majsterjoe*

Ale zbozi je nefunkcni, tedy neni moznost vraceni bez udani duvodu do 14 dni.

 

ukulele*
hodnocení

0x

Dobrý den, souhlasím s předchozí odpovědí,jen nevím, jestli se to vrácení do 14 dnů povede, když budete vracet poškozenou tv? A jak se ptáte, jak to vidíte vy? Jednoznačně to vidím tak, že se maj věci nakupovat v kamenných obchodech, ne v eshopech a nechat si vše vyzkoušet. Já jsem si před lety kupoval tv v Tescu, o nějakém zapnutí tv nechtěli ani slyšet, tak jsem si nechal zavolat vedoucího elektra, ukázal mu peníze v hotovosti a řekl mu, že ty peníze mohou být Tesca, ale také nemusej ! Že to záleží jen na tom, jestli vybalovač zboží vyndá tv z kartonu a strčí její kabel do el zásuvky a tv se rozsvítí. Mlel něco o nestandartním postupu, tak jsem mu naznačil, že to je normální, že je spíš nestandartní nepředvést funkčnost prodávaného zboží. No, ale povedlo se dle mého a tv mám doma.

 

stirecek*
hodnocení

0x
TV musí být vždy v originální krabici, pokud ne, neměli to přebírat. Nevěřím, ze by s tím pošta nějak manipulovala. Byla fólie nějak polepena páskou se znakem obchodu? Reklamacni řízení trvá 30 dnů, každopádně jsem zvědavý, jak se k tomu velký obchod postaví. Já jsem objednával dvě TV, každou z jiného obchodu a přišly v pořádku, v originál krabici, žádná folie. Jedna byla taky pro mamku a na to jsem ji upozornil před převzetím, aby byla krabice originál a neporušena. Dejte vědět, jak to dopadlo.

 

buss
hodnocení

0x

Obávám se, že pošta sdělí, že to bylo nedostatečně zabaleno a zřejmě má pravdu. Vracet to jen tak po rozbalení je tvrzení proti tvrzení kdy k poškození došlo. Když se to bude reklamovat na poště, tak to zřejmě bude chtít tam nechat! Jedině jednat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]