Nejste přihlášen/a.
Zdravim, zjištuji jakým způsobem bych byl schopen pohánět "elektrocykl". Nejsem žádný odborník, ale jsem docela manulálně zručný a rád bych si za rozumný peníz sestavil přibližovadlo do zaměstnání. Avšak jako chudý český chudák jsem dlouho váhal. Jazýčkem na vahách bylo, že originální přestavba je jednak nákladná a možnosti při výběru komponent jsou dost omezené. Již jsem to měl nějaký čas v hlavě , ale nefinitiva podla po shlednutí videa na youtube.com (
Předem Děkuji za plodné reakce. S pozdravem Červenka
Šel bych cestou motoru místo náboje kola... přijde mi to jako nejlepší varianta.
C ena 6000,- za 700W včetně regulátotu a alektroniky mi přijde celkem vpohodě.
Určitě půjde sehnat i levněji.
Pak už stačí jen postavit nějakou kostru atd...
doplněno 18.04.14 00:01:Obávám se že 40km dojezd je utopie.
Pokud tedy chcete mít něco jako "kolokrosku", tak aby to trochu jelo, tak musíte použít motor alespoň ty 3kW.
3kW = 42A při 72V, takže to znamená mít baterii minimálě 72V 42Ah (pro 1h jízdy).
Jelikož nemůžete použít klasickou autobaterii, ale musí to být něco lepšího a lehčího = mnohem dražšího.