Řezání uhlíku

Od: Datum: 09.03.14 22:57 odpovědí: 5 změna: 10.03.14 09:13
avatar

Zdravim

Potřebuji vytvořit uhlík 4 x 4 x 15mm ale nevim jak uřínout na takový rozměr z velkého kusu... brousdit šmirglem se mi to nechce a pilkou na železo se docela bojim.

Nemáte s tim někdo zkušenosti?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.03.14 22:59
avatar

Pilkou a dobrousit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jm*
Datum: 09.03.14 23:19

Pilka,pilník.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: erikretr*
Datum: 09.03.14 23:33

Pilka a pilník oříznout a obrousit

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.03.14 08:53
avatar

Já bych to udělal takovým tím jehlovým pilníčkem a nakonec dohladit jemným "šmirglem", ale když jsem doma brousil uhlíkové tyčinky, tak z toho byl děsný bordel.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbxŽ
Datum: 10.03.14 09:13

Pilka na železo má zbytečně tlustý plátek, lepší je lupínková pilka.Já osobně takové věci dělám malou cirkulárkou s pužinové oceli v malé vrtačce. Pak jen dobrousit brusným papírem.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.