Oprava telefonu v Mironetu - pojištění

Od: Datum: 04.03.14 15:38 odpovědí: 4 změna: 11.03.15 00:37

Zdravím, mám prosbu - věděl by někdo podle nového občanského zákoníku, jak je to s opravou? Nemám bohužel čas to prostudovat, tak jestli se někdo neorientuje, případně mě naveďte prosím..

Koupila jsem tel v Mironetu, nabízí připojištění v případě rozbití displeje, to jsem si k tomu přibrala.. Co čert nechtěl, cca po týdnu mi tel upadl, rozbil se.. Po domluvě se zákaznickou linkou jsem ho dovezla na prodejnu, sepsali se mnou reklamační list, kde je uvedeno, že se jedná o pozáruční opravu..

Po cca 15 dnech jsem si tam volala, telefon není opraven, čeká se na díl (konkrétně sklo displeje), s tím, že mi bylo sděleno, že oprava může trvat až 190 dní.. Že pokud se mi nechce čekat, tak by případně bylo možné vyměnit zboží kus za kus, ale dál slečna tuto možnost nerozváděla..

Tak se ptám, je nějaká maximální lhůta, do kdy musí být zboží opraveno? V reklamačním řádu Mironetu jsem nic takového nenašla. Případně je možné nějak docílit té výměny kus za kus? Čekat tak dlouho se mi vážně nechce...

Díky..


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.03.14 16:07
avatar
Tak pokud vám výměnu sami nabídli, tak ji přijměte a máte po problému.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: flip
Datum: 04.03.14 18:45

No slečna tuto možnost zmínila, ale k činu už se pak neměla Proto se ptám hlavně na to, zda je nějaká maximální lhůta pro opravu..

Od: mik1
Datum: 25.09.14 19:58

Pokud se jedná o opravu v záruce, je tam lhůta 30 dní, poté musí vrátit opravený kus, nebo peníze. Toto je sice pojištění, ale podle mne by měly být podmínky stejné. Jde jen o to kdo platí opravu a v tomto případě to platí firma, která to pojistila, tedy Mironet.

Mimochodem, doufám, že už mobil máte dávno opravený :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jarka1
Datum: 11.03.15 00:37

ani nemluvím!jsou to podvodníci!jak chce člověk něco opravit nebo uplatnit pojištění,problém!rozbil se mi displ. na tel. byl pojištěný a tvrdí mi že není koupený u nich a nesedí číslo .koukala jsem na netu a nejsem jediná!a co udělám?nic!a chtějí ještě zaplatit 600,- za vyřízení!no už to řeším..nechápu tu chválu na netu na mironet,,,,ono až dojde na reklamaci tak se budou lidi divit!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.