Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký je ten nejlepší výběr?

Od: anges* odpovědí: 15 změna:

Dobrý den, dnes.. už skoro každý má nějaký fotoaparát se kterým se snaží fotit. Já já mám například Canon PowerShor A530 je dost starý, ale fotky z něho mi přijdou opravdu pěkné :) Přemýšlel jsem jak dál? chtěl bych nějaký lepší fotoaparát, který má více vymožeností lepší snímač atd. S focením jsme spokojen, baví mně to a nedělá mi problém si "vyhrát" s programy, které fotoaparát nabízí... :) Co fotím? fotím hodně makro a portréty, (portréty- ty mně moc s mým foťákem nejdou).. a na posledním místě je krajina. (momentálně jsem ještě student 15 let a na focení,a bych dal 30 tis opravdu nemám).. Proto ptám se vás jaký fotoaparát? jsem spíše pro canon, ale zrcadlovky od nikonu mně nevadí ;) Uvažoval jsem o výkonných kompaktech něco jako Canon G15... ale i o zrcadlovkách.. jaká je nejlepší volba.. když koupím zdrcadlovku jaké objektivy na to moje focení makro, portréty krajina použít?
Ptám se Vás co a jak? jaký máte zkušenosti Vy.. a co byste vybrali tak aby to byl opravdu dobrý výběr a né zahozené peníze. :) Budu opravdu moc rád za každou radu.. i za to co s vaším fotoaparátem fotíte a jaké máte zkušenosti :)

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

petr123*
hodnocení

0x

Obecná "nejlepší volba" neexistuje. Když řekneš kolik peněz chceš investovat, tak ti nějakou radu dát můžeme.

anges*
hodnocení

Dobrá..cena do 20 tis

petr123*

Kolem 15-20 koupíš už slušné sety zrcadlovek s použitelným objektivem. Osobně bych radil Nikon, řekl bych že v kategorii "levnějších" zrcadlovek nabízí lepší stroje a objektivy než Canon. Projdi si recenze a rozmysli se co potřebuješ a co ne. Třeba velikost hledáčku, černobílý stavový displej, výklopný barevný LCD, natáčení HD videa, rychlost sériového focení...

.