Nejste přihlášen/a.
zkuste tady:
Servisní středisko GoClever
Husova 2
675 31 Jemnice
Email CZ: servis@goclever.cz
Hotline CZ: +420 546 606 021
záruční list Vám určitě pomůže, ale k něčemu jinému jen ne k reklamaci. vada je přece jednoznačně způsobena mechanicky, nebo chcete někomu tvrdit, že to prasklo samo? pokud je prodáváno jako mechanicky nerozbitné, tak pak snad. kamarád takto koupil sekeru, údajně nerozbitnou, klidně se může přejet tankem. práskl jsem s ní o zem a byla na kaši, vyreklamoval ji úspěšně.
Dobrý den, obecně - na vady, které jsou způsobené mechanickým poškozením se záruka nikdy nevztahovala a vztahovat nebude. Vada byla způsobena uživatelem a nikoliv špatnou funkcí výrobku. Zdravím!
jestli jsem to dochopil tak displej je v pořádku a prasklo pouze dotykové sklo. Cena nového je 600-1000Kč, otázka je kolik si napočítají "všeumělové" v servisu
Osobně bych hledal nějakého šikulu co vám to vymění, není to moc velký problém, ale příjdete o záruku, která je stějně všeobecně k ničemu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.