Myčka vyhazuje proudový chránič

Od: Datum: 29.01.14 23:26 odpovědí: 11 změna: 31.01.14 21:02

Dobrý den,
prosím potřeboval bych poradit s opravou myčky Ariston LD87,stáří 8let.
Po zavření dvířek myčky,vyhodí proudový chránič.
Jsem absolutní amatér,ale protože opravář,který je v našem městě jediný,mně s Ariston myčkou poslal k šípku,rozhodl jsem se podívat na střeva.Přišel jsem na to,že motor oběhového čerpadla je zaoxidovaný a rezavý.Po domontáži jsem přišel na to,že těsnění u hřídele je rozpadlé.Sehnal jsem úplně nové čerpadlo,ale po instalaci došlo při zavření dveří opět k vyhození proudového chrániče.Rozebral jsem i mechanismus dveří,kde je spínač,který dle měřáku(pípa při sepnutí)je ok.prosím poraďte.
Moc děkuji.
Petr.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 29.01.14 23:56

Dobrý den, moje odpověď bude hloupá, ale přesto. Na to, že jste v oboru amatér, jste si asi dovolil až dost. Někde tam je zkrat a je jen otázka času, kdy to "koupíte". Skoro bych řekl, že do 8 let staré myčky a této značky už nemá cenu investovat. Koupil bych si novou a od kvalitnějšího výrobce. Zdravím!

Ohodnoceno: 2x

Datum: 30.01.14 11:02

Když si koupíš novou, tak ti zdechne po 2 letech (příp. po konci záruky - tzv. plánovaná životnost aneb kurvítko).

Ohodnoceno: 0x

Od: hop®
Datum: 30.01.14 00:19

Petře, asi někteří místní kolegové rádci budou mít touhu mne zabít., ale přesto řeknu názor svůj i mého revizáka.

Některé spotřebiče prostě není dobré zapojovat přes chránič, protože vlivem přirozené vlhkosti ve spotřebiči dochází k různým přechodovým odporům a ke svodům, které chránič vyhodí, jinak je spotřebič naprosto funkční a bezpečný. Jde o kotle, bojlery, pračky, myšky...

doplněno 30.01.14 00:21:

*myčky, samozřejmě, myši a mišky to překoušou taky ale asi někde jinde...:-D

doplněno 30.01.14 00:21:

*myšky *zed*