Reklamace - problém se záručním listem

Od: Datum: 29.01.14 16:59 odpovědí: 10 změna: 29.01.14 18:03

Dobrý den,

chtěla bych poradit, jak postupovat. Asi před půl rokem jsem si koupila na aaamobil.cz nový mobil, který jsem si vyzvedla v Brně na prodejně (vlastně se nejednalo o prodejnu, ale spíš o výdejní místo).

Mobil mi přestal reagovat na dotyk, což je u dotykového mobilu dost nepraktické, jenže jsem zjistila, že aaamobil zrušili. Ten mobil nabízený na stránkách byl jakoby od T-mobile, čemuž jsem moc nerozumněla, ale byl levnější než kdyby od T-mobile nebyl, takže jsem ho koupila, je to totiž stejně můj operátor. Tak mě napadlo, jestli bych to nemohla reklamovat na pobočce t-mobile, když mám záručák od t-mobile?

Jenže pak nastal druhý problém, když jsem doma zjistila, že nemám od prodejce vyplněný záruční list. Mám pouze daňový doklad, který je mizerně čitelný (asi zrovna neměli barvu v tiskárně). Pak jsem ještě zjisitla, že mám vlastně i daňový doklad od LG, jenže také není vyplněný. Na tom od T-mobile mám nalepený čárový kód, uznali by mi to nebo mám smůlu?

doplněno 29.01.14 17:02:

a ještě by mě zajímalo, jestli někdo nevíte, čím by to mohlo být, že mi přestal displej reagovat na dotyk?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kfmj
Datum: 29.01.14 17:16

Je třeba prvně restrtovat mobil do továrního nastavení. To je u různých systémlů a značek jinde. Tedy nejde přesně poradit jak restartovat. Požádejte někoho zkušenejšího o pomoc. Zda vám mobil vezmou do opravy zjistíte, až přímo v opravně. Vyplněný záruční list nutně nemusí být podmínkou. Jde spíše o to, zda mobil není nejak "levý". To zjistí v opravně právě z čárového kódu na záručním listě a kódu, který je v mobilu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: magdaji*
Datum: 29.01.14 17:20

děkuji za odpověď. Jenže já právě nevím, kam ho zanést, když aaamobil už zrušili. Jestli vyzkoušet ten t-mobile, nebo prostě zajít do jakéhokoliv servisu?

Od: magdaji*
Datum: 29.01.14 17:48

našla jsem návod na tovární nastavení, jenže to nemám jak udělat když mi nefunguje displej. Pak jsem našla návod na hard reset, jenže mi to nijak nepomohlo, když tam mám na něco kliknout tak nemám jak... :(

Od: martin23
Datum: 29.01.14 17:18

Dobrý den,obávám se,že s reklamací neuspějete.Je to klasický případ podvodných Eshopů,nejlevnější ceny a když mrknete do dokladů tak jsou bud blbě čitelné nebo nevyplněné.Za normálních okolností by vám stačil daňový doklad ,záruční list nemusí být vyplněný pokud máte doklad.Nicméně přepokládám,že se jedná o šedý dovoz to znamená že telefon není určen pro český trh a bude sice z distribuce T-mobile ale ne českého.Navíc i kdyby byl tak u t-mobile pokud tam nebyl přímo koupen a nemáte od nich záruční list tak nepochodíte.Jinak co se týče závady tak s jedná o vadnou dotykovou plochu,nevím co máte za telefon ale oprava včetně práce v servisu cca 2000kč ale záleží hodně o jaký typ telefon se jedná.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: magdaji*
Datum: 29.01.14 17:32

Já jsem právě nešla po té nejnižší ceně, právě proto, abych měla i záruční list.. Ten obchod se zdál, že je naprosto v pořádku... Na tom daňovém dokladě jde vidět razítko i podpis pána, co mi to tam tiskl, ale celý prostředek je bílý. Jinak ten záruční list od t-mobile mám, jenže je na něm pouze ten čárový kód mobilu a nic jiného, tak prostě nevím, jestli to tam zkusit nebo ne.. Mám Lg optimus L3 a koupila jsem ho za 2500, to by se mi ta oprava asi vůbec nevyplatila, pokud by oprava byla v řádu tisíců..

Od: jde
Datum: 29.01.14 17:24

Prvně je na řadě uvedení telefonu do továrního nastavení! Dále si na na webu zjistěte, který servis opravuje vaši značku a ten kontaktujte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: magdaji*
Datum: 29.01.14 17:56

já ho nemám jak dát do továrního nastavení, když mi nefunguje displej na dotykáči.. Jinak už jsem zkusila i hard reset, ale tam jsem taky musela vybrat jednu z možností a neměla jsem na to jak kliknout..

Datum: 29.01.14 17:55

To nevypadá mo dobře dobře. http://obchody.heureka.cz/aaamobil-cz/recenze/

doplněno 29.01.14 17:57:

Tady vám píšou, že ho máte dát do značkového servisu, tak uvidíte: http://www.profizona.cz/

doplněno 29.01.14 18:27:

Tak holt poštou. Asi bych jim předem zavolal, nebo mailnul, že mám mobil z aaa, jestli ho můžu poslat. Že je účtenka špatně čitelná bych nezdůrazňoval, to je celkem běžné. Nic jiného by nemělo být potřeba. Pokud mají s aaa nějaký problém, tak vám to nejspíš řeknou předem.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: magdaji*
Datum: 29.01.14 18:02

no to nevypadá, na to jsem se koukala už včera. Předtím tam tyhle recenze ještě nebyly, jde vidět, proč ta firma skončila no

Od: magdaji*
Datum: 29.01.14 18:03

No, jenže ten servis je v Kladnu a v Brně to pobočku nemá :( achjo

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.