Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Popíšu Vám jednoduše situaci, kterou řeším, resp. už neřeším a rád bych slyšel Vaše názory ...
Svým příbuzným (důchodci) si našli možnost přejít s mobilním voláním pod ČEZ MOBIL.
Takže jsem jim u stávajícího operátora 1x O2 + 1x T-MOBILE vyřídil přechod k novému operátorovi.Celá ta akce proběhla v pořádku, obě čísla byly převedeny a fungují pod novým operátorem ČEZ.Navíc vzniklo jedno nové číslo.Vše v Listopadu 2013
V prosinci při vyúčtování bylo fakturované jen nové číslo bez těch převáděných.Operátor nabádal čekat
V lednu stejná situace.
Udělal jsem několik hovoru s operátorem na toto téma (celkem 6x) a vždy se stejným výsledkem a to , že pokaždé řekli jinou příčinu.(výpadek systému, že k převedení čísel vůbec nedošlo apod.)
Takže platíme jen za nové číslo a od Listopadu za ty převedene nikoliv.
Mám dále celou situaci nějak řešit.Jak dokážu, že jsem 6x volal na operátora a řešil že nemám vyúčtování.
Jen dodám, že převáděná čísla byly předplacené karty...
Díky
Tak telefon snad zaznamenává, že voláte na dané číslo vč. času a je jasné, že když máte x min hovor, tak to není prozvánění. Oni by taky měli mít přehled, že jste jim volal (nemusí to však přiznat).
Já bych od takového operátora odešla.
Jen to chce mít vše vyřízené, ať někde nejsou dluhy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.