Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sencor p450 připojení k PC na stahování

Od: viky® odpovědí: 6 změna:

Dobrý den. Prosím o radu, jak připojit telefon Sencor p450 k PC. Chtěla jsem stáhnout fotografie.

V návodu je napsané, otevřete notifikační panel - co je notifikační panel? Kde ho najdu?

Prosím, nepište mi, že si to mám najít a prostudovat na Google, to co je pro někoho jednoduché,

to je pro mne, dost složité. Návod díky rádci " Sargo" už mám. Dole je obrázek, kde je odkaz.

Děkuji za radu všem. Viky

Sencor p450 připojení k PC na stahování

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

foo*
hodnocení

2x

Notifikační panel je úplně nahoře displaye..stačí ťápnout prstem a stáhnout tu lištu dolu

hodnocení

Dobrý den, " Foo" Děkuji za radu, pohrála jsem si s telefonem a mám stažené fotografie a nahrané písničky do mobilu.

Mám prosbu, můžete mi prosím ještě poradit, jak k číslům v telefonu, které mám v mobilu uložené, přidat fotografii, která je v telefonu v Galerii? Děkuji Viky

foo*
V kontaktech si kliknete na kontakt a vyjede vam menu zdali chcete volat,poslat sms nebo kontakt upravit. Vyberete upravit a nekde v tom nastaveni se da vybrat fotografie ke kontaktu.Nastaveni se muze trochu lisit, predpokladam ze mate android novejsi nez ja ale nemel by v tom byt velky rozdil.Omlouvam se za pripadne chyby, pisi z telefonu.
hodnocení

Děkuji, nápověda byla velmi dobrá, první foto je už uložené. Viky

hodnocení

Dobrý večer. Potřebovala bych poradit, co dělám špatně. Telefon má dvě karty, zatím tam je jen jedna, než se s telefonem seznámím. ( píši to proto, zda to nemá vliv, karty byly na začátku v telefonu obě) Když k číslům podle návodu přidávám fotografie, tak některé fotografie nejdou přiložit. Telefon mi to nedovolí. Fotografie jsou dělány telefonem a on je upravuje. Nevíte prosím, co dělám špatně? Děkuji Viky.

foo*

Dobrý večer, s duálními telefony (na 2 karty) nemám žádnou zkušenost a tudíž bohužel nemohu poradit. Snad poradí někdo jiný.