Jak připojit rádio k počítači

Od: Datum: 18.01.14 00:31 odpovědí: 14 změna: 20.01.14 22:50

Zdravím vážení rádcové. Mám rádio Panasonic. Toto rádio může fungovat jako externí reproduktor na gramo nebo magnetofon. Zajímalo by mě, jestli je to možno propojit s počítačem a jak? Jde mě o to, že bych si pouštěl hudbu z počítače do tohoto rádia, které by sloužilo jako přídavný reproduktor. Zdířka na připojení v rádiu je din konektor. Napadla mě redukce jack=din (neboli pětikolík). Potřeboval bych vědět, zda je to možné. Předem děkuji za přínosné odpovědi :) .

doplněno 18.01.14 14:28:

Děkuji všem za přínosné odpovědi :). Takže mohu koupit tuto redukci v obchodě? Stačí mě samozřejmě mono redukce. Kdyby někdo ještě věděl, jak zapojit tuto redukci mono, kdybych si jí vyráběl. Nejsem zase takový odborník. :)

doplněno 18.01.14 23:56:

Tak to jsem tedy jelen z dalších odpovědí :) vůbec tomu nerozumím. Jde o radio Panasonic GX 400, asi z roku 1978. Dodnes hraje bez jediné poruchy!. Pravděpodobně tam asi žádná elektronika nebude. Jde mě pouze o to, že rádio má perfektní zvuk a chtěl bych přes něj poslouchat hudbu z notebooku. Teď jsem úplně dostal strach, abych tím nezničil noťase :(

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.01.14 00:33

Ano, redukce bude fungovat.

Ohodnoceno: 2x

Od: frido
Datum: 20.01.14 22:50

Prezervativ je za pár kaček.Notebook za 20 000 kaček.V tom je právě ten rozdíl.Takže každý se muže rozhodnout.

Ohodnoceno: 0x

Od: bmbx®
Datum: 18.01.14 00:46