Nejste přihlášen/a.
Zdravím vážení rádcové. Mám rádio Panasonic. Toto rádio může fungovat jako externí reproduktor na gramo nebo magnetofon. Zajímalo by mě, jestli je to možno propojit s počítačem a jak? Jde mě o to, že bych si pouštěl hudbu z počítače do tohoto rádia, které by sloužilo jako přídavný reproduktor. Zdířka na připojení v rádiu je din konektor. Napadla mě redukce jack=din (neboli pětikolík). Potřeboval bych vědět, zda je to možné. Předem děkuji za přínosné odpovědi .
Děkuji všem za přínosné odpovědi . Takže mohu koupit tuto redukci v obchodě? Stačí mě samozřejmě mono redukce. Kdyby někdo ještě věděl, jak zapojit tuto redukci mono, kdybych si jí vyráběl. Nejsem zase takový odborník.
Tak to jsem tedy jelen z dalších odpovědí vůbec tomu nerozumím. Jde o radio Panasonic GX 400, asi z roku 1978. Dodnes hraje bez jediné poruchy!. Pravděpodobně tam asi žádná elektronika nebude. Jde mě pouze o to, že rádio má perfektní zvuk a chtěl bych přes něj poslouchat hudbu z notebooku. Teď jsem úplně dostal strach, abych tím nezničil noťase
Ano bude, ale musí být zapojená na správný "směr" , DIN konektor (pětikolíkový) má 2kolíky vstupní a 2kolíky výstupní, pátý je společná zem. U vaší redukce by měl být jack napojen na vstupní kolíky. Pozor, to které jsou vstupní kolíky a které výstupní může záležet i na tom na jakém zařízení je DIN umístěn (zdroj signálu / spotřebič signálu) nebo k čemu slouží.
Fungovat to bude.Pozor ale na jednu věc. Pokud je rádio napájené ze sítě je dobré do kabelu vložit
oddělovací člen.Jinak hrozí zničení zvukové karty,popřípadě elektroniky rádia.U PC jde vyměnit.
U notebooku bych se to tam neodvážil připojit.Když je jenom na baterie, tak je tato možnost
eliminována.Už se mi to stalo a měnil jsem desky.
Toto nehrozí, síťové transformátory těhle zařízení bývají dobře oddělené, horší je to u zařízení zapojených třeba na společnou anténu, na ní bývá proti zemi 50-70V, takto jsem oddělal 2 zvukovky, když jsem k PC připojil video VHS připojené k STA..