Eshop chce po mě poštovné za nevyzvednutí

Od: Datum: 29.12.13 20:31 odpovědí: 42 změna: 08.01.14 03:28

Zdravím.

Objednala jsem si Dolce gusto z eshopu, doručení mělo proběhnout na jejich výdejní místo - planeo elektro. Z důvodu aby se to stihlo do vánoc, mi volali, ze musím zaplatit o 109,- víc.Souhlasila jsem. Ale pak jsem do výdejního místa jela a kávovar koupila přímo tam, byl tam ten samý...Ted chce po mě eschop uhradit poštovné za nevyzvednutí..Má na to ze zákona nárok?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.12.13 20:43

Podívejte se do jeho obchodních podmínek (které jste určitě před objednávkou četla).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikol*
Datum: 29.12.13 20:51

Určitě no...

do mailu mi psal, jak jsem mu ten den posílala storno, že "kvůli mě vyhodil 100,-".

a ted mi přišel mail at to zaplatím. Přitom jsem zboží vyzvedla u nich, na kamenné prodejně...

V obchodních podmínkách to mají! t.z. že to musím platit? kdyby tam měli pokutu za nevyzvednutí 1000000 ,- tak to taky musím zaplatit jo?

Od: jezevecmoudry
Datum: 29.12.13 21:18

no...soudit se s tebou kvůli stovce nebudou, nechal bych to plavat...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: naoko
Datum: 29.12.13 21:19

Pokud by to měli v OP tak samozřejmě. To chce nejdřív přemýšlet, přečíst OP a pak teprve klikat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.13 11:53
avatar

Proboha, co to plácáte, že jste si to zboží vyzvedla! Vy jste si tam koupila jiné.

A na druhou stranu, měla jste zboží včas, za zrychlené dodání jste souhlasila že si připlatíte, tak snad byste mohla ten poplatek zaplatit, vlastně tím nic neztrácíte. Kdybyste zboží odřekla, nic byste neměla, tak bych jakés takés odůvodnění vaší nechuti pochopil (i když by to stejn+ě nebyla vyna obchodníka, nýbrž jeho škoda).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.12.13 21:41
avatar

Nicol, objednávkou jste souhlasila s VOP, kromě toho e-shopu s Vaší objednávkou vznikly výdaje ...

Nedovolávejte se nesmyslů (žádný e-shop za nevyzvednutí objednávky neúčtuje 1.000.000 Kč) a zaplaťte.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: hm®
Datum: 29.12.13 22:22
avatar

Líbí se mi, jak se tu poslední dobou množí dotazy, že si někdo něco objednal a když to dostane, nechce to zaplatit, a jestli ho někdo může "ze zákona" postihnout.

Hele, Planeo je jakési sdružení prodejců, jestli se nepletu. Takže si (zřejmě) vycházejí navzájem vstříc tím, že lze zboží kteréhokoliv člena poslat k vyzvednutí na jakoukoliv jinou prodejnu zapojenou do Planea. Ty sis nejspíš u obchodníka A něco objednala a nechala poslat k jinému obchodníkovi na místo B. Obchodník A tě ještě upozornil, že když máš zvláštní přání (expres dodávku), bude to s příplatkem (protože musejí objednat expres přepravu). Pak jsi zašla k obchodníkovi B a od něj jsi věc koupila. Takže obchodník A na tvé přání objednal rychlou přepravu zboží do místa B a tys to jednak neodebrala a jednak nechceš uhradit ani tu expresní přepravu. *cert*

Kvůli stovce tě před soud nepoženou, ale těch nadávek, co dostaneš (a zasloužených), to si nepřej slyšet. On se snažil ti vyhovět a tu mu za to nase..š a nezaplatíš ani zvýšené náklady. On neví, že obchodník B prodává také úplně stejné zboží a že ho zrovna měl na prodejně. On neví, proč sis objednala zrovna u něj (u A), ale teď už si jen přeje ti víckrát nenaletět.

Zaplať pánbůh, že neprodávám. *modla*

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 29.12.13 22:34

Můj kamarád říká, že dneska "slušnost" je považována za sprosté slovo. Další případ toho, že má pravdu.

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 29.12.13 22:33

Zdravím, neoháněl bych se zákonem, ale svým svědomím, protože vy jste nám napsala : objednala jsem si věc, kterou mi měli poslat, a já jsem je podvedla, protože ač oni mi vyhověli a mnou vybranou věc mi poslali a počítali, že já uhradím poštovné, tak já je podvedla, že jsem si tu věc sice koupila, ale tu službu jsem nezaplatila a vědomě jí nechci zaplatit. Styďte se a zaplaťte to a příště víc myslete !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikol*
Datum: 29.12.13 23:13

Heleďte ! Já jsem hned po objednávce posílala na mail storno ! Nedělejte ze mě podvodníka. Dala jsem mu vědět ať zboží neposílají! To že on mi napsal tak arogantní mail...Jak mám asi vědět provázanosti prodejen...Pokud má napsáno že má "pobočky" tam tam a tam, tak to beru, že jsem si zboží koupila u něj na pobočce a kurt když píše z mailu elektroplaneo...Takže jsem měla za to že je to Planeo jako Planeo...

Vy děláte jak kdyby jste byli všichni nehorázně sluší! Jde mi o princip - pokud vyberu věc na eshopu a tam je deklalrováno že dorazí na pobočku za 1-4 dny a řekne mi že to dorazí až 4 den - tak tam nemá psát 1-4 den...to samé at teda výdejové prodejny nenazývá svýma pobočkama...

Šla jsem si pro radu, ne aby jste se do mě pouštěli kvůli 99,- jak do zloděje...

Určitě VY všichni jste si zboží z eshopu vyzvedli ve 100% a určitě si všichni také čtete obchodní podmínky PŘED nákupem...

děkuji vám...

Datum: 29.12.13 23:22

Já jsem si objednal přes eshop tři věci a na všechny tři věci jsem si počkal, až mi přišla sms, že jsou na prodejně a byl jsem rád, že mi to už přišlo. A než jsem si tu věc objednal, tak jsem více než týden hledal stejnou cenu jinde a obchodní podmínky eshopu jsem i konzultoval s různými lidmi, jestli jim já správně rozumím. Takže já mohu odpovědět, že ve 100 % jsem nezklamal.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikol*
Datum: 29.12.13 23:30

No, já na netu kupuju cca 50-80 věcí ročně. A nemám čas s okolím probírat obchodní podmínky, na to je život moc krátký a mám jiné zájmy než sedět u PC a hodinu se hrabat v zákoníku a hlednat věci kterým v OP nerozumím. Pokud bych objednala zboží 3 x v životě, ano asi bych to taky zkoumala...Proto řeším PRVNÍ problém...a řeším ho až teď protože OP opravdu nečtu... nikdy mi to nepřišlo nutné. V kamenném obchodě si taky nečtu reklamační řád atd...

Každopádně děkuji za rady, obrátím se na DTEST

Od: hop®
Datum: 29.12.13 23:44
avatar

Pokud dobře počítám, tak to je asi jeden nákupo za 5 dní. I kdybyste pokaždé nakupovala v jiném eshopu, měla byste si OP přečíst, protože nákupem (tedy uzavřením obchodu, smlouvy) s nimi automaticky souhlasíte.

Řešíte první problém, ale udělala jste si ho sama, nechápu proč jste si nevyzvedla objednané zboží a místo toho koupila identické v kamenném obchodě. Každopádně dodavatel splnil podmínky smlouvy, vy jste je porušila, jermu vznikly náklady, je tedy logické, že po Vás chce náhradu.

Klidně se obraťte na DTEST nebo třeba na lampárnu, ale nejdříve si sáhněte do svědomí a vžijte se do situace Vašeho prodávajícího, představte si, že by mu podobný podraz udělal třeba každý druhý kupující. To by ten kšeft mohl rovnou zavřít, protože veškeré své peníze by promrhal na dopravu zboží tam a zpět...

doplněno 30.12.13 00:21:

Mimochodem, jedenkrát se mi stalo, že jsem si objednané zboží "rozmyslel", protože jsem našel levnější a rychleji. Bylo to na Aukru, slušně jsem požádal prodejce o zrušení příhozu s pravdivým vysvětlením a on mi ochotně vyhověl. Pak jsem teprve koupil jinde, protože kdyby mi prodejce příhoz nezrušil (není to povinnost), tak bych koupil od něj. Nehledal bych jiné neférové řešení, nejen kvůli možnému negativnímu komentáři, ale PŘEDEVŠÍM KVŮLI SVÉMU SVĚDOMÍ !

doplněno 30.12.13 00:23:

P.S.: @jofa + @ladin: v OP e-shopu jsou jistě popsány i možnosti strnování objednávky, ovšem tazatelka stále konkrétní e-shop tají...

doplněno 30.12.13 00:26:

Příklad - doprava 1 až 4 dny. Pokud objednám zboží v pátek, prodejce vzápětí závazně objedná dopravu (kurýr) na pondělí. Zaplatit musí, a do čtvrtého dne od objednání je doručeno na výdejní místo...

Ohodnoceno: 7x
 
Od: naoko
Datum: 30.12.13 07:34

Jestli nakupujete na netu každý čtvrtý až pátý ,den tak byste už měla vědět základ. Prohlídnu, vyberu, kouknu na platební a dopravní podmínky a kouknu kde mají pobočky nebo výdejní mísa. To je prostě základ.Protože jestli je mají u mě za rohem, nejsem trotl abych si nechala zboží poslat za poštovné a balné, ale dojdu si pro něj. V OP mají taky napsáno, že se někdy platí minimální částka i na výdejním místě. Vy jste si objednala na internetu, odsouhlasila kliknutím OP a pak jste šla nakoupit do krámu.Vlastní blbost jste dovedla k dokonalosti. Že nečtete OP protože to pokládáte za ztrátu času je jen a jen váš problém. Mimochodem reklamační řád je pouze součástí OP, máte v tom hockej.

Rady o tom abyste tu stovku neplatila klidně akceptujte. Ale neptejte se pak za dva roky tady na to, co máte dělat, že vám přišla exekuce. Vy jste jako zákazník hotový poklad, vás by si měli prodejci dát na blaclist.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.01.14 03:28
avatar

Doprava je smluveny obchod jako kazdy jiny, je zajimave, ze na ten udajny obrat vasich nakupu to jeste nevite! Presne duky lidem jako vy se obchodnici brani sec muzou a kdyz ctu vase breky, tak koukam bude i hur! U lidi jako vy by me zajimalo, zda take pracuji zadarmo! Ono se strasne, strasne rado zapomina, ze u pripadnych soudu se u TO a prestupku sice resi vec dle danych zakonu, ale ze se prihlizi i k moralnisti (tou u lidi jako vy nahore setrili)

doplněno 08.01.14 03:44:

To je strasne inteligentni se ohanet nejakym stornem! Jestli mate natolik ciste svedomi, pak nechapu, ze jste si nenechala zaslat podklady, ktere by prodejce mel ka zakazce dopravci mit! Pokud po vasi objednavce objednal napriklad PPL, aby jste vy mela zbozi co nejdrive kde chcete, plne chapu, ze naklady po vas chce! Ale to je o vasi komunikaci s nim a vzhledem k tomu, co kvuli stovce vynalozene diky vasi objednavce predvadite zde to bude asi dilo! Prijdete mi to jako nekteri na aukru, objedna si to porcelan, vi, ze doprava bude stat 200, ja zaplatim 150 za postovne, 40 za krabici a vypl. a dotycna mi ted vypocitava a vycita, ze to je moc. Zkratka jsem dostala negativ, protoze dle milostive jsem vec nemela co pojistit (opravdu pulmetrovou sochu o vaze pres pet kilo hodlam vzdy pojistit na cenu, za kterou prodavam), ze jsem nemusela posilat jako krehke (nikdy bych nemela sanci vyreklamovat) a mohla jsem balit do toho, co ma kazdy doma (holt opravdu nehodlam delat z 1+1 skladiste kdejaky stary krabice, novin atd). Ono vubec aukro je lidmi jako vy prolezle. Nejvic pobavila pani, ktera se rizcilovala, ze si bublinkove obalky mam jako ona nosit z prace a napsala mi to do komentare, asi se admini hodne bavili, kdyz jsem jeji komentar ohodnotila textem "ne kazdy v praci krade" a byla strasne dotcena, ze u adminu nemela zastani (nejak si pri sve hysterii ani nespocitala, neprohlidla, ze za postivne jsem dala vic, nez zaplatila).

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 29.12.13 23:46
avatar

Já samozřejmě čtu všechny podmínky, nejen před nákupem v e-shopu, ale i před registrací na webu, založením nového e-mailu, ...

I když si člověk něco objednává/zřizuje "na dálku" (přes internet, telefonicky, ...), uzavírá tím s poskytovatelem/prodejcem smlouvu, která se řídí určitými podmínkami. Odsouhlasit podmínky, jež si ani nepřečetl ...?!?

doplněno 29.12.13 23:49:

Hope, byl jste rychlejší.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jofa®
Datum: 30.12.13 00:11

Nechci se nikoho zastávat ale pokud tazatelka poslala včas storno, jak píše, tak zboží nemě posílat.

doplněno 30.12.13 00:13:

Tady by musely být známy časové přesné údaje jak to bylo.

doplněno 30.12.13 00:15:

Píše, že hned po objednávce a on, že zboží bude na kamenném ob. čtvrtý den. Z toho usuzuji, že to mohl stornovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 00:19
avatar

Stačí pozorně číst.

"do mailu mi psal, jak jsem mu ten den posílala storno, že "kvůli mě vyhodil 100,-"




Ohodnoceno: 0x
 
Od: jofa®
Datum: 30.12.13 00:23

Heleďte ! Já jsem hned po objednávce posílala na mail storno ! Nedělejte ze mě podvodníka. Dala jsem mu vědět ať zboží neposílají! To že on mi napsal tak arogantní mail...

Tady čtu toto.

doplněno 30.12.13 00:28:

Taky ho mohl číst po odeslání zboží. Čert ví jak to bylo.

doplněno 30.12.13 01:29:

Právě proto se taky oznamuje, že zboží bylo expedováno a než se odešle, tak se podívám jestli není stornováno.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikol*
Datum: 30.12.13 15:11

Takže asi tak...

Po dohodě s D TEST jsem po prodejci vyžadovala doklad o tom, že zboží opravdu odeslal express službou ( jen jsem si chtěla ověřit čas jestli jej zaslal po přečtení mého storna či ne)

a světe div se , prodejce žádný doklad o tom, že zboží odeslal nemá, protože žádné zboží po mém mailu neodeslal. Tudíž ze mě chtěl pouze vytáhnout 100,- za "údajnou" dopravu.

A vy dál uhrazujte nesmyslené podmínky eshopům a nechte se dále podvádět...Přeji vám do nového roku více rozumu ...

Od: jofa®
Datum: 30.12.13 15:17

Docela jsem Vám držel palce, aby jste byla v právu.

doplněno 30.12.13 15:19:

Takže o stornu věděl aníž by cokoliv předtím poslal a potom to zkoušel.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: nikol*
Datum: 30.12.13 15:23

A mimochodem od 1.1.2014 může být v OP dodatek že za nevyzvednuté zboží se může účtovat JAKAKOLIV pokuta ! t.z. i ten nesmyslně zmiňovaný 100000,- !

Od: nikol*
Datum: 30.12.13 15:24

Ano...každopádně mi došel mail cituji

...Na základě Vašeho souhlasu s obchodními podmínkami a uzavřením kupní smlouvy (obojí nastalo Vaším odesláním objednávky do našeho systému), Vás žádáme o uhrazení částky 99 Kč, kterou jsme museli uhradit za dopravu Vámi objednaného zboží. Učiňte tak, prosíme, nejpozději do 5ti pracovních dnů pod variabilním ...

Lhář lhář lhář !

Od: jofa®
Datum: 30.12.13 15:49

Jsem zvědav na reakci těch, kteří Vás tady "napadli", aniž měli fakta jak to bylo. To bude výmluv.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 16:39
avatar

Fakta ani mít nemohli, když je tazatelka neuvedla.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikol*
Datum: 30.12.13 16:45

Co jsem neuvedla? Všichni se do mě pustili jak hluché a slepé ovce, nikod nevzal v potaz že by mohl být podvodník prodejce! Naopak tady padli slova že jsem podvodník já, že nemám svědomí a ble ble...

Jako ovce , opravdu. Pokud bych jednala podle poradte.cz - kde mi na mou otázku - zdali je to ze zákona možné? nikdo ve finále neodověděl, tak jsem vysolila 100,- a prodejce by tak jednal dál ! Jen tady by se mu tu 100,- podařilo vybrat snad u všech lidí!

Datum: 30.12.13 19:48
avatar

Nenapsala jste fakt, že prodejce zboží vůbec neodeslal, což je celkem podstatná informace. Kdyby tuhle skutečnost poradci znali hned z vašeho prvního dotazu, jistě by reagovali jinak. Z tohoto pohledu se nedivím jejich reakcím.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jofa®
Datum: 30.12.13 16:46

Takže někomu vynadat do lhářů je lepší, než počkat, jak to je ve skutečnosti?

doplněno 30.12.13 16:48:

pro ohmeta:

doplněno 30.12.13 16:53:

oprava: ohneta

doplněno 30.12.13 19:34:

pro hm:

To, že (jestli) narazila na ještě většího lumpa, není důvodem k omluvě. Ale je to dobré ponaučení, na co si také dávat pozor.

No vidíte a koho myslíte toho ještě většího lumpa, Nikol? Ano, je třeba si dávat pozor, než někoho nařknu z lhářů a pod.jak psali jiní. Od samého záčátku byla pochybnost ( hned po objednávce poslala storno), že tam je nějaká " nesrovnalost" Já jsem ji vnímal od samého začátku.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: hm®
Datum: 30.12.13 18:55
avatar

To skoro vypadá, jako bys chtěl i mou reakci. Dobrá.

Svůj příspěvek jsem psal v době, kdy bylo známo to, že tazatelka objednala rychlou dodávku, koupila jinde, přesto nechce uhradit zvýšenou cenu dopravy, protože obchodníkovi "ten den" poslala storno. Zde nemám, za co se omlouvat, to se prostě nedělá (objednat expres, neodebrat a ani nezaplatit dražší dopravu).

Jinou zajímavou informací je, že obchodník odmítl prokázat expresní odeslání. Nevím, jak a proč to odmítl, to tazatelka neuvedla. Možná je obchodník už někde na dovolené a doklady tedy nemá s sebou, možná mají dovolenou jejich účetní a po svátcích budou mít plnou hlavu jiných starostí, možná je ten důvod jiný, může jich být milión. Jestli ale uvedl, že zboží neodeslal, proto nemá doklad, a přesto požadoval zaplacení přepravy, považoval bych to za pokus o podvod a přinejmenším bych informoval Planeo o praktikách tohoto obchodníka. Ani v tomto případě ale nemám, za co se tazatelce omlouvat. To, že (jestli) narazila na ještě většího lumpa, není důvodem k omluvě. Ale je to dobré ponaučení, na co si také dávat pozor.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: hop®
Datum: 30.12.13 21:53
avatar

Asi zůstanu tou ovcí, jak i mne označila autorka dotazu, ale stále nejsem přesvědčen, že je tazatelka v právu a stále si stojím za svými názory.
Tazatelka píše, že prodejce zaplatil za dopravu, nikoli za odeslání! Mohl tedy zaplatit za expres dopravu od výrobce (nebo velkoobchodu), pokud zboží zrovna neměl naskladněno. A eshopy logicky velké skladové zásoby nemívají,
Mimoto doplňující informace (o stornu, o mailu od dodavatele...) lezou z tazatelky jak z chlupaté deky, nemohu se ubránit dojmu, že si je vymýšlí, aby se obhájila před námi i sama před sebou, možná se mýlím...
A jak už jsem říkal, docela rád bych věděl, co je to za e-shop, nicméně tazatelka konkrétní web stále tají. Možná by totiž bylo rozumné dát možnost k vyjádření i napadenému provozovateli e-shopu, třeba bychom se pak dozvěděli trošku jiné informace...

doplněno 30.12.13 21:54:

@jofa: doufám, že jsem touto reakcí ukojil Vaši zvědavost... ;)

doplněno 30.12.13 23:31:

@nikol - přišla jste s dotazem s velmi kusými informacemi, nemůžete tedy okamžitě čekat jednoznačnou odpověď. Já jsem se snažil celý váš obchod brát trošku objektivně a nikomu jsem nenadával, pouze zde slušně vyjadřuji svůj názor a snažím se vžít do postavení druhé strany, mám čisté svědomí. Takže si klidně běžte užívat, přeji hezký den, Vaše OVCE...

doplněno 31.12.13 01:10:

@nikol: Vám také hezký a šťastný nový rok.
Psal jsem mail do zmíněného eshopu, rád bych znal i jejich názor.
Mimochodem Váš nick pravděpodobně neodhlásíte, bude automaticky zrušen po roce od posledního přihlášení...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikol*
Datum: 30.12.13 23:23

Vážení, dál buďte chytří, dál podvádění...

Já jsem se ptala na otázku, nikdo z vás mi na ni neodpověděl. Umíte jen nadavat slušným lidem do podvodníků a darebáků.

Klasická česká povaha...pouštět se do mě, aniž by jste mě kdokoliv znal. Nemám potřebu si zde vymýšlet a už vůbec né kvůli vám, ovcím ! Jen jsem napsala závěr, aby jste viděli jak problém dopadl.

Ten kdo je schopen studovat x hodin OP, debatovat o nich se známimi a rodinou zda-li dobře vše pochopil - je mi vás líto, máte opravdu nudný život, že nemáte co jiného řešit !

Já si jdu užívat s rodinou a zvířaty !

Poradte.cz jsem ráda využívala, a díky vám sem už opravdu nevstoupím pro radu. Protože poradit nedokážete.

V novém roce 2014 víc radosti ze života, potřebujete jej jak sůl !

Loučí se Nikol

Od: pepr®
Datum: 30.12.13 23:33
avatar

"Ten kdo je schopen studovat x hodin OP, debatovat o nich se známimi a rodinou zda-li dobře vše pochopil - je mi vás líto, máte opravdu nudný život, že nemáte co jiného řešit !"

A právě takových, co kašlou na OP a jiné VOP a další malým písmem psané smlouvy, jsou plné poradny, které radí, jak se dostat z exekuce.

doplněno 31.12.13 00:00:

@Nikol: No nemyslel jsem přímo vás.

Ale i tak... zatím máte štěstí.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: nikol*
Datum: 30.12.13 23:49

Možná vás překvapím, ale nemám ani dluh, půjčku ani exekuci :-P

Datum: 30.12.13 23:50
avatar

To asi ne, ale jste stejny pripad. Chapejte...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.13 00:01
avatar

ZATÍM nemáš...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.13 00:00
avatar

A který že to byl e-shop?

doplněno 31.12.13 02:19:

Pardon já myslel, že planeo je jen to výdejní místo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikol*
Datum: 31.12.13 00:56

Planeo elektro , padlo to tady x krát. Hezký nový rok a mějte se...Já odhlašuji nick, kdybych se pozeptala souseda na vesnici, poradil by mi stejně jako vy...

Datum: 31.12.13 12:40
avatar

Nikol, vy nechápete jednu zásadní věc. V původním dotazu jste neuvedla, že prodejce věc vůbec neodeslal, proto se do vás všichni tak pustili. Vžijte se do role rádců, kdybyste vy odpovídala na ten samý dotaz a neznala tuto zásadní věc, tak byste měla stejný názor, jako většina rádců tu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: planeoelektro
Datum: 02.01.14 10:17

Dobrý den, rádi bychom vyjasnili situaci ohledně maloobchodní sítě PLANEO Elektro. Jedná se o síť prodejen cca 260ti obchodů – 60 obchodů je v našem vlastnictví a pro tyto prodejny nemáme zatím vlastní internetový obchod. Ostatní obchody jsou partnerské. Propůjčujeme jim svoji značku a provozují si prodejny a eshopy sami. Dle výše uvedené diskuse to vypadá spíše na partnerskou prodejnu. Pokud Nikol čtete tuto zprávu prosím pošlete na info@planeo.cz název obchodu, případně eshopu, abychom mohli prověřit. Je opravdu možné, že partnerské prodejně vznikly více náklady za dopravu, protože zboží nemusel mít skladem, a proto po Vás požadoval úhradu. Storno objednávek je riziko provozování eshopu a mělo by být upraveno ve VOP eshopu, aby nevznikly podobné situace. Děkuji za zaslání informací. Zástupce firmy PLANEO Elektro

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 02.01.14 11:18
avatar

Děkuji za vyjádření, snad bude tazatelka spokojena! *palec*

P.S. ...prosba splněna... ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikol*
Datum: 31.12.13 00:55

Jelikož se už diskuze rozlostla do mezí tykání, odcházím. Těm normálním a vychovaným děkuji, těm zakomplexovaným přeji v novém roce hromadu VOP ať mají co číst!

Datum: 31.12.13 11:39
avatar

Tykání je tu naprosto běžné, divím se, že si toho všimla až teď...

doplněno 31.12.13 11:42:

*sis

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.