Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký tablet pro delší psaní?

Od: lucias odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, jsem studentka a hledám tablet, na kterém zvládnu zápisy z přednášek, abych nemusela denně nosit svůj velký notebook. Zvažuji mezi Asus New Transformer Pad TF701T a Transformer Book T100TA. Dále také samozřejmě prohlížení internetu, filmy, fotky,...Mohli byste mi prosím poradit, jaký z těchto dvou tabletů by se Vám zdál pro můj účel vhodnější? Děkuji za odpověď.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Tak mezi těmi kousky je hlavní rozdíl v OS...

Teoreticky je lepší ten os windows, nicméně více možností manipulace, změn, rad, či programů a dalších možností je na ten androidí systém..nicméně je tam zase větší riziko pádu app či jiného sw problému který bez pc nelze snadno vyřešit...

Osobně bych doporučíl navštívit něco jako Electroworld či datart kde si můžete omakat jak tablet tak systém samotný což je asi nejdůležitější... navíc na vystavených kusech si denně hraje kua lidí a frčí to nonstop takže i ta trochu uvidíte jak bude placka vypadat +/- po roce používání...

Ono kolikrát člověk je pevně rozhodnut ale "jedno osobní setkání" a človíček otočí o 180°

Ale netuším jake jsou jsou vaše možnosti...

Nejvíc asi pro vás bude neplnohodnotné office od MS na tom Win tabletu a tedy i podpora pro čtení veškerých doc/xls etc dokumentů...

S androidem si sice budete muset pořídit nějakou ne MS alternativu, nicméně budete mít možnost min několika desítek ne-li víc aplikací onoho ražení a vyberete si tu co se vám hodí... a taktéž milion hud/vid aplikací...tím pádem možností...

Android= min omezení, ale více sebeučení se systému a podpoře...absolutní svoboda snad ve všem...

Windows= víc omezení, ne vše lze upravit/předělat..ne vše má podporu ale zase méně učení, méně starostí...

Prostě něco za něco...

PS:Soráč za chyby...

lucias
hodnocení