Čtečka knih - jak získávat knihy?

Od: Datum: 20.12.13 13:35 odpovědí: 20 změna: 21.12.13 18:09

Dobrý den,

jsem docela velká čtenářka knih, celá léta nosím sebou knihu do MHD + na dálkové cesty. Je zde teď tato novinka a já bych potřebovala poradit. Jsem naprostý laik, nevím o tom skoro nic - snažím se vyčíst co se dá, ale raději bych si nechala od vás poradit. Koupit v Dattartu? potřebuji to vysvětlit, ani nevím, jak získávat knihy, jak je mazat. Jen vím, že je prosvícená (mohu číst v noci), listuje se tlačítkem, ale kde jsou záložky a jak na to všechno, to nevím. Děkuji,

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.12.13 13:51

Pokud se čtečka připojí k PC, funguje většinou jako každé jiné externí zařízení, takže se knihy dají kopírovat a mazat stejně jako třeba na flešku. Kindle navíc má možnost posílat do čtečky knihy mailem. Knihy seženete na internetu - buď koupíte nebo si poradíte jinak
:)

Z podsvíceného displeje soudím, že se nejedná o "opravdovou" čtečku s displejem e-ink. Takže doporučuji to ještě uvážit. E-ink sice nemá podsvětlení (ale to papír taky ne), ale pro dlouhé čtení je snad pro oči pohodlnější.

Kniha ve čtečce se vždycky otevře tam, kde jsem přestal, a na nic jiníého záložky nepotřebuji. Ale dá se většinou u některého prodejce najít a stáhnout pro konkrétní model manuál, a tam si to přečíst.

Ohodnoceno: 2x

Datum: 20.12.13 15:47

Děkuji, když jsem klikla a otevřela se mě zde vaše odpověď pro mne - úplně jsem se vyděsila, že mě odpovídá jeden amer. herec, co je neustále TV - detektiv a že mě laskavě česky odpovídá na můj dotaz. Ale zřejmě nejsem první, kdo vám říká, že jste mu nesmírně podoben. Já to napsat musela, snad vás to neurazilo. Nashle a děkuji,

Od: martin33*
Datum: 20.12.13 14:03
Ohodnoceno: 0x

Od: martin33*
Datum: 20.12.13 14:05