Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

TV Hyundai

Od: mario* odpovědí: 8 změna:

Zdravím Vás.

Koupil jsem si novou tv (led tv hyundai dlh32195mp4cr). Mám kabelovku přes UPC. Když tv zapnu, zvuk je ok, ale horší je to s obrazem. Když se dívám na nějaký pořad, tak mi "skáčou barvy". Např. dům v pozadí za reportérem je žluty, ale během několika vteřin se barva mění na tmavě žlutou, světle žlutou apod. Dělá to takhle každá barva. Pak příjde interval,kdy "barvy neskáčou" a vše je v pořádku. Zkoušel jsem měnit i SCART, ale nepomohlo to.

Pokud si ale pustím film přes FLASHku, tak je vše ok.

Nemáte někdo s tímto zkušenost?

Další věc, co mě zajíma: tv jsem koupil před 3 dny, podle zákona můžu odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Jak toto provést? Stačí přijít do obchodu a říct "děkuji, nechci,vrať te mi peníze"? :-D

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

horak*
hodnocení

2x

nastaveni normy a vystupu skartu v kabel.tuneru (NTSC, PAL, RGB atd.)

mario*
hodnocení

:) moc tomu nerozumím, nebo spíš vůbec :-D

mám něco nastavit v TV?

horak*

jaky kabelovy tuner tam mate?

mario*
hodnocení

:( já jsem v tomhle "guma"...

na obalu je nějaká zkratka DVB T/C...

je možné, že je chyba v tom, že mám kartu od UPC v set-top-boxu a ne v tv?

horak*

upc.cz/...

mozna to neni tento typ, ale zkuste jako obrazek 6 na str.2 zmenu vystupu RGB na jinou moznost

a nebo zkusit propojit misto skartem cvicne pomoci zluteho, cerveneho a bileho. Pokud to pojede, tak by se dala vyloucit chyba TV

mario*
hodnocení

Super! Pomohla ta první rada, přepnul jsem ten výstup RGB...

Díky moc!

 

hodnocení

0x
avatar pepr

No s problémem nepomůžu. Kabelovku nemám a ten scart mě napadl taky.

Jinak právo na vrácení nepoužitého zboží do 14-ti dnů platí jen při koupi zboží přes internet.

Při koupi v kameném obchodě je vzetí zboží zpět jen na libovůli prodejce. Ale někteří toto nabízí. Zkušenosti mám např. s Lidlem. Přímo nenabízí (neinzeruje), ale prům. zboží bez řečí bere zpět. I další velké řetězce toto umožňují.

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Podle mě je vadná TV, to znamená reklamovat. Jestli vezmou zpátky a vrátí peníze nebo vymění za jiný kus, záleží na ochotě v konkrétním obchodě. Nárok máš na to, aby TV převzali k reklamaci.

Dle zákona 14-tidenní lhůta pro vrácení platí pouze u nákupu přes internet, ne v kamenném obchodě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]