Nový problém s pračkou Whirlpool AWE 7616

Od: Datum: 30.11.13 09:49 odpovědí: 3 změna: 30.11.13 13:36

Nedávno jsem zde na fóru psal o problému se samovolným vypínáním pračky Whirlpool AWE 7616. Poruchu jsem nakonec odstranil důkladnou očistou topné spirály a pračka od té doby prala bez problémů. Teprve však cca po třech týdnech jsem si udělal čas na konečné smontování pračky. Hýbal jsem přitom s deskou programátoru a přívodními kabely a k mému zděšení pračka začala poté opět zlobit. Po zapnutí pračky svítí žlutá kontrolka s emblémem zámku a kontrolka Start bliká, a to na na jakémkoliv programu. Jak jsem zjistil, indikace znamená problém se zámkem víka. Vyměnil jsem proto zámek a nechal nahrát nový software přímo na pobočce firmy Whirlpool a zkontroloval všechny kontakty. Nepomohlo to, problém trvá i nadále.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.11.13 10:00

Přemostil bych na zkoušku spínač dvířek vodičem. Pokud problém přetrvá, můžete vyloučit spínač jak zdroj problému.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 30.11.13 10:52

to co popisujete tak dělá také při nedokončeném praní a vypnutí přívodu. Pomůže reset programu

Ohodnoceno: 1x

Od: agnus*
Datum: 30.11.13 13:36

Je zde nahrán nový software, takže předešlé nastavení se vymazalo. Zámek je zbrusu nový, i když to neznamená, že musí být funkční. Z desky programátoru vedou k zámku tři kabely, do prostředního jde 230 V, krajní jsou nulové. To platí jak pro otevřené, tak pro zavřené víko. Při zavření víka se tak nic nezmění.

Poslední otázky Poradny elektronika
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz