Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace TV

Od: pepouch odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,potřeboval bych poradit,jestli můžu reklamovat TV pro ošklivý obraz,navíc z toho bolí oči a hlava.Jde o TV zn.Technika,koupeno před dvěma dny v Tescu.Mám signál 100%,takže příjmem to nebude,na televizi jsem vyzkoušel všechny režimy obrazu,ale je to katastrofa,barvy nepřirozené,neumí to zobrazit ani pořádně lidskou tvář,vypadá jak vosková.Při rychlém pohybu je vidět rozmazání a bolí oči.Je to 82cm úhlopříčka a koukám na ní z cca 4m,přesto bolí oči i hlava po několika minutách.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mkat*
hodnocení

0x

Ak je obraz ozaj špatny tak televizor je na reklamaciu.Ale nie je to len prechodom na iny typ tv?Doteraz si mal aky tv,Ak crt tak si na novy musiš trochu zvyknuť.Možno že po par dnoch si zvykneš,a obraz už nebude trhany a farby budu normalne.To je dosť časty problem pri prechode z crt telky na lcd ,alebo plazmu.

pepouch
hodnocení

Do tedˇjsem mněl taky LED TV a ve stejné úhlopříčce,takže změnou velikosti ani typu to není.Spíš to bude tím,že je to nějakej šunt,ale jestli se to dá reklamovat,to fakt nevím,ale koukat se na to nedá.

 

hodnocení

0x
avatar luigi

Reklamovat můžete pokud jste v reklamační lhůtě , ale prosímvás co jste čekal od televize této značky koupené v obchodě kam se předně chodí na rohlíky a chleba *ee*

pepouch
hodnocení

Ano,s tou značkou jsem si asi naběhl*plac*

 

olaf71*
hodnocení

0x

spíš to bude špatným kusem. tuhle uznačku LCD už jsem otestoval před cca. 4 roky a nebylo to špatné. samozřejmě bych si jí nekoupil.

doplněno 10.11.13 18:42:

myslím, že problém s reklamací nebude. tyhle sra... ani neopravují. jezdí to sem z Číny v kontejnerech narvaných po strop stejně jako všechny jejich výrobky TS

 

jmhad*
hodnocení

0x

Už jsem se odnaučil kupovat elektroniku či jiné mimo specializované prodejny.Ale tyhle markety s takovou možností počítají a zpravidla vrátí peníz.Zkuste to vzít a říci "nehraje to".Tečka.On totiž platí ještě zákon,že obchodník Vám má takové zboží předvést,prostě ukázet jeho funkčnost.Pokud to neudělal,jako že ne,tak si to musí vzít zpět.

buss

Je možno uvést, který zákon tuto povinnost o předvedení zboží zákazníkovi ukládá?

Obchodník je sice povinen vám zboží předvést, ovšem na požádání.

Konkrétně: Pokud to povaha výrobku umožňuje, je prodávající povinen na žádost spotřebitele výrobek předvést.

Takže pokud pokud pán neprokáže, že o to požádal a nebylo mu vyhověno (což by bylo s podivem proč by to teda potom kupoval), tak obchodník není povinen vzít zboží zpět. Reklamace se to samozřejmě netýká.

Ovšem, když to přinesete po pár dnech v původním balení, tak u těchto řetězců nebývá problém s vrácením peněz.

...

A k té závadě. Signál 100% v tomto případě nic neznamená. Digitální signál buď je nebo není, případně kostičkuje.

Takže nejspíš je opravdu TV naprd nebo je to zdrojem signálu. Ale je to málo pravděpodobné.

Jaký používáte zdroj signálu, DVB-T (pozemní vysílání - anténa) nebo DVB-S (satelit)? Zkoušel jste HD program?

 

buss
hodnocení

0x

Reklamovat lze cokoliv, otázkou je, zda to prodejce uzná. Když ne, lze ještě přibrat znalce, soud. Já bych žádal výměnu, nebo pokud prodejce umožňuje odstoupil od smlouvy. Jinak vizte OZ (začněte od kupní smlouvy) + ochrana spotřebitele. Zde vám nikdo nemůže sdělit výsledek.

 

lucies*
hodnocení

0x

Zkuste si zjistit, jestli můžete vrátit zboží do určité lhůty bez udání důvodu (v e-shopech to bývá 14 dní)

Přesně tak, v tesku stím nebudou dělat problémy.

Prostě ji tam vemte zpět, stím že ste si to rozmyslel. Samozřejmě by měla mít původní obal.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]