Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace sluchátek bez telefonu

Od: fisa* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, rozbilo se mi jedno sluchátko a chtěl bych ho reklamovat. Problém je, že jsem upoval telefon a sluchátka byla v balíčku s ním. Můžu reklamovat sluchátka, i když jsem vlastně kupoval mobil a sluchátka byla s ním stejně jako nabíječka? Díky ! :)

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zvidavajanca*
hodnocení

0x
A neni nefunkcnost sluchatka vami zavinena? Nesetrne zachazeni?
k2

A neni to jedno?

zvidavajanca*
Neni. Prece kdyz si to pretrhnu drat tim, ze za nej budu tahat, tak mi to nikdo nevyreklamuje.

 

jezevecobecny
hodnocení

0x

Samozřejmě můžeš. Do krámu bych vzal celé balení, sluchátka jim tam nechal. Ze zákona máš dva roky záruku...

fisa*
hodnocení

A mobil jim tam nemusím nechávat?

 

stan44
hodnocení

0x
Pokud na tom telefonu jiná sluchátka jdou tak proč tam nechat tel.-ostatně žádný normální prodejce to po vás chtít snad dnes už ani nebude je to jen starost navíc pro něj.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]