Jak zadat do telefonu adresu DNS serverů

Od: Datum: 29.09.13 03:31 odpovědí: 3 změna: 29.09.13 15:47

Dobrý den. Koupil jsem si SIM kartu Mobil.cz a dal ji do telefonu. Hovory i SMS fungují, nefunguje však připojení k internetu. Chtěl jsem si telefon nastavit dle návodu na stránkách T-Mobil a Mobil.cz, kde uvádějí:

" V případě potřeby manuálního zadání adres DNS serverů použijte jako primární DNS 93.153.117.1, sekundární DNS 93.153.117.33 "

Můj telefon však nabízí možnost zadání adresy DNS serveru ve tvaru 000.000.000.000 (tedy dvanáct čísel), přičemž v návodu operátora má adresa jen devět čísel (93.153.117.1).

Otázka tedy zní, jak mám do telefonu adresu zadat? Vyzkoušel jsem více variant, výsledek je však pouze hláška, že "server neodpovídá".

Jedná se o stařičký telefon Siemens CT65, který předtím fungoval u T-Mobil. Po výměně SIM však internet nechce fungovat, ačkoliv v samoobsluze Mobil.cz se služba "internet" ukazuje jako aktivní. GPRS mám též aktivní.

Děkuji za každou radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: luke237
Datum: 29.09.13 05:14

Normalne tak natukej tu spravnou IP adresu (93.153.117.1) a jestli to presto bude chtit 3 cislice v kazdem cisle (cemuz bych se divil), tak to muzes zadat jako 093.153.117.001

Pravdepodobne tam mas 4 policka (standardne predvyplnena "000"), mezi kteryma se pohybujes napriklad sipkou nebo tak neco. Najed do prvniho, smaz nuly (pokud se nesmazou automaticky v okamziku, kdy tam budes zadavat nove cislo, zadej 93 a sipkou se presun do druheho policka, kde zadas 153, atd.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.13 13:32

Díky za odpověď. Pro DNS adresu je tam pevně nastavený formát: 000.000.000.000 , číslice se nedají smazat, pouze přepisovat. Zkusil jsem 093.153.117.001 a potom i 930.153.117.100 , ale výsledek stále stejný = hláška: Chyba-server neodpovídá.

Ostatní nastavení jsem udělal dle stránek T-Mobil. Zřejmě bude problém ještě někde jinde.

doplněno 29.09.13 16:35:

SIM je aktivní více než týden, normálně z ní volám i posílám SMS, data v "samoobsluze Mobil.cz" jsou aktivní, FUP stále 200MB.

Volat na infolinku je bezpředmětné, slečna měla sice "přesladký" projev plný zdvořilostních frází, ale to mi nepomohlo. Na základní otázku, zda je problém u mne nebo u nich, nedokázala odpovědět. A podle různých diskuzí na internetu nejsem sám, bohužel.

Datum: 29.09.13 15:47
avatar

Jak je to dlouho? Už jste ze SIMky někomu zavolal (aktivoval už jste SIMku), pozor, nestačí prozvonit? Jakmile poprvé zavoláte, aktivují se hovory a SMSky, aktivace dat může trvat i několik hodin.

V telefonu by se vše mělo nastavit automaticky ze SIMky. Zkuste se podívat na často kladené otázky (data začínají číslem 16), pokud v nich nenajdete odpověď, zavolejte na info linku (tel. 3333) - pokud bude reklamace oprávněná, vrátí Vám poplatek (20 Kč).

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.