Skylink - Výměna M7

Od: Datum: 21.09.13 15:58 odpovědí: 9 změna: 22.09.13 15:05

Zdravím,

mám problém, chci si registrovat kartu Výměna M7 a když dám potvrdit registraci, tak mi to píše, že tato karta není určena k registraci, nevíte někdo, co s tím? Přitom zaregistrovat se musí. Díky za radu


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: pepr®
Datum: 21.09.13 16:47
avatar

Nefunguje to, protože používáte formulář na Registraci Nového zákazníka.

V zákaznické zóně vlevo v menu vyberte položku Registrace karty výměna. Bude to po vás chtít číslo staré karty, aby vám mohli převézt služby ze staré na novou.

doplněno 21.09.13 16:57:

Použijte login a heslo co jste měla ke staré kartě (předpokládám CSlinku).

Ohodnoceno: 1x
 
Od: tanetka
Datum: 21.09.13 16:50

Dala jsem i Registrace karty výměna, napsala jsem starou kartu, vyplnila jsem další údaje, dala potvrdit registraci a právě u toho se mi to objevilo, že nelze aktivovat..do té doby to kartu a vše vzalo, jak jsem dala potvrdit, tak error.. Právě vůbec to nechápu..

Od: tanetka
Datum: 21.09.13 16:53

Možná jsem se špatně vyjádřila, ale jak jsem dala číslo staré karty, tak to po mně chtělo přihlášení do systému a já žádný login ani heslo nemám, tak jsem se nemohla dostat dál.. a když jsem si ten login atd. chtěla vytvořit a zadala jsem tam číslo nové karty, tak mně to ukázalo ten error, že tato karta aktivovat nelze..

Od: tanetka
Datum: 21.09.13 17:47

Kdybych nějaký login a heslo měla, tak rozhodně ho tam napíšu, ale já jsem nic neměla :(

Od: jirbar*
Datum: 21.09.13 21:58

Pošli registraci poštou a do papírového formuláře napiš mail a Login včetně hesla Skylink přidělí.

doplněno 21.09.13 22:01:

Jinak to nejde. U koupené karty byl nejspíš registrační formulář. A nevím zda se tento typ karty nemusí doplácet, aby byla funkční "na furt"

doplněno 22.09.13 05:20:

Karta M7 je za 500 Kč a je třeba doplatit 1000Kč. V tomto případě se jedná o Výměnu takže karta je za 350 Kč. V obou případech se doplácí servisní poplatek.

Karta Výměna za 600 Kč je servisní poplatek předplacen myslím nyní na rok. Kdo přeregistroval včas má předplaceny dva roky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepr®
Datum: 21.09.13 18:18
avatar

A jak jste registrovala starou kartu? Poštou? Nebo snad registraci nemáte?

Pokud je stará karta registrovaná, tak si nejdřív vytvořte zákaznický účet tady Je to sice stránka Skylinku, ale jelikož je to jedna firma, tak by to měli jít. Použít samozřejmě číslo té staré karty. Předpokládám, že je stále aktivní.

doplněno 21.09.13 22:11:

jirbar: Tohle máte přímo na stráknách Skylinku: Pokud už máte služby Skylink registrovány v miulosti písemným registračním formulářem a chcete si vytvořit svůj užívatelský účet v této webové aplikaci, navštivte sekci Získat zákaznický účet

Protože při písemné registraci nepíšete do formuláře login a heslo, tak to jde takhle posléze.

doplněno 21.09.13 23:10:

Ohledně toho doplácení. Nevím přesně co tím "na furt" myslíte, ale i když už to "karta napořád" není co to bývalo, tak jinak se na Skylink výměna, za předpokladu zaplaceného Ser-Po, nic nedoplácí. Vše co je na staré kartě se převede na novou. Zaplacený Ser-Po, aktivované balíčky ...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jirbar*
Datum: 21.09.13 22:04

Již jednou registrovaná karta nejde založit účet na internetu. Leda nová karta. Skylink pak starou kartu spáruje na stejný účet. Respektive nešlo to.

doplněno 21.09.13 22:32:

Jak jsem psal. Vloni v létě jsem to mordoval a karta Výměna nešla zaregistrovat neboť stará karta byla registrována písemně a nebyl internetový účet. Skylink to mění. Nyní jde i poslat refreš na cizí kartu, aniž bych se přihlašoval k účtu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.09.13 10:11
avatar

s kartou výměna jsme měli trable taky.

Asi budete muset zavolat do Skylinku na jejich kontaktní centrum, aby vám kartu zaregistrovali ručně.

Připravte si číslo původní karty, nové karty a typ přijímače. Dále by bylo dobré, aby tam zatelefonoval ten z vás, kdo kartu kupoval.

Volat do Skylinku je ale zkouška trpělivosti. Tak vám radím, zatelefonujte těsně před osmou ráno, do telefonu nenadávejte, zatněte zuby a bavte se věcně, stručně a přesně. Nadáváním dosáhnete tak leda většího účtu za telefon.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepr®
Datum: 22.09.13 15:05
avatar

Toho vyššího účtu za telefon dosáhne stejně. 15 minut čekání je základ.(dle zkušeností jiných na netu) Samozžejmě placených, s "pěknou hudbou". Sám jsem tam volal dvakrát a pokaždé přes 20 minut.

doplněno 22.09.13 15:06:

Pravda v osm ráno jsem nevolal, tak asi proto.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.