Skylink registrace karty VÝMĚNA

Od: Datum: 31.08.13 15:18 odpovědí: 33 změna: 04.09.13 17:22

Dnes jsme do satelitního přehrávače vložili novou kartu VÝMĚNA od Skylinku. Vše v pohodě funguje. Ale když chci tuto kartu zaregistrovat, tak je problém.

Dám www.skylink.cz - zákaznická zóna - Registrace karty výměna - zadám číslo staré karty - a vyskočí mi: Zadané číslo karty je neplatné!

nemáte s tím někdo taky zkušenost? Jak jste to vyřešili? Co dělám špatně?

Předem děkuji za každou odpověď.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 31.08.13 15:29
avatar

Na stránkách Skylink jsou dotazy a odpovědi. Jedna z odpovědí zní: V průvodních dopisech k novým kartám jsou uvedená čísla původních i nových karet, které jsou k sobě vázány. Tyto kombinace je potřeba dodržet.

Nemůže to být váš problém?

doplněno 31.08.13 16:15:

To tedy nevím, kde může být problém. Taky jsem registroval Výměnu a neměl jsem žádné potíže. Zkuste se zeptat na zákaznické lince 595 694 310 nebo napsat na skylink@skylink.cz Snad vám pomohou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 16:04

V tomto určitě problém nebude. Čísla karet jsem kontrolovala i přes nastavení na televizi - tam když dám menu - informace o kartě - tak mi vyskočí čísla karet a to jsou přesně ty čísla, která tam píšu.

Vůbec si s tím nevím rady

Od: olaf71*
Datum: 31.08.13 16:25

také jsem s kartou výměna neměl žádný problém

doplněno 31.08.13 16:27:

nejhorší je, že pokud jsem měl nějaký jiný problém, tak zákaznická linka Skylink nefunguje, tím myslím neodpovídá na dotazy a to nikdy

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 18:44

Jo jo, taky jsem dneska přišla na to, že zákaznická linka funguje jen ve všední dny

Datum: 31.08.13 16:34
avatar
od koho je puvodni karta neni to nahodou cs link?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 18:43

Ano, původní karta je cs link? Může být v tomhle problém?

Datum: 31.08.13 18:53
avatar

já jsem se musel registrovat na stránkách cs linku ale ted jsem koukal že už mají weby sloučené . Dokážete se přihlásit ke svému účtu na stránkách skylinku?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 19:03

No právě že ano. Normálně se přihlásím na svůj účet. Pořád tam mám číslo té staré karty. A když kliknu na registrovat kartu "VÝMĚNA" - tak mi vyskočí oko: Pro tuto kartu není možná akce výměna.

Datum: 31.08.13 19:14
avatar

není to jenom nějaká roční karta za pár korun k nějaké sestavě? tyto nešly

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 19:20
avatar

přihlašte se a jukněte na záložku předplatit služby zda se nedá dokoupit nějaký balíček který z roční karty udělá kartu doživotní a dejte vědět

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 19:28

Když ťuknu na předplatit služby: objeví se tam moje jméno a číslo karty a pod tím: Vyberte typ předplatného - způsob platby: jednorázově nebo pravidelně měsíčně. Když kliknu na jednorázově a dám pokračovat ve vývěru služeb.

Pak naskočí Aktivace programových skupin: a je tam na zakliknutí Upgrade nebo registrace na dalším řádku je ICZ-CSL DIGITAL doplatek - cena 1000kč

a jsou tady 2 tlačítka: zpět nebo přidat do objednávky.

Bojím se, že když dám přidat do objednávky, tak že něco objednám a budu zas znova muset polatit 1000kč...

Datum: 31.08.13 19:50
avatar

tady bude ten zakopaný pes bez toho upgradu to nepůjde záhadou je mě za co jste platila těch 1000 za tu novou kartu , na kolik vás vyšla ta stará karta?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 19:20

Ta předešlá karta z CS link má platnost do konce srpna (čili dneška) a dva týdny zpátky mi operátorka ze Skylinku volala, že mi za 1000,- pošlou novou neomezenou kartu. Minulý karta přišla a částku jsem zaplatila. Dnes jsem chtěla teda aktivovat tuto novou kartu, když dnes vlastně končí ta stará. No a když dám novou do přístroje, tak programy fungují, ale prostě ta registrace nejde. Jsem z toho jelen.

Datum: 31.08.13 19:28
avatar

a dokážete se přihlásit přes číslo nové karty do zákaznické sekce?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 19:33

Nevím přesně jak to myslíte.

Přihlašuju se tak, že dávám www.skylink.cz - zákaznická zóna - a tam vyplňuju Login a heslo, které mám od loňska, kdy jsem registrovala tu první kartu od cs link, která mi dnes končí.

Datum: 31.08.13 19:34
avatar

registrují se pouze karty výměna měla jste jí takto označenou? když se přihlásíte do zákaznické zony vydíte tam číslo té nové karty v seznamu vašich karet?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 19:38

Ano, karta je označena "VÝMĚNA M7"

A v tom seznamu mých karet stále vidím jen číslo té staré karty

Datum: 31.08.13 19:52
avatar

příspěvěk mě skočil výš zde znova Když ťuknu na předplatit služby: objeví se tam moje jméno a číslo karty a pod tím: Vyberte typ předplatného - způsob platby: jednorázově nebo pravidelně měsíčně. Když kliknu na jednorázově a dám pokračovat ve vývěru služeb.

Pak naskočí Aktivace programových skupin: a je tam na zakliknutí Upgrade nebo registrace na dalším řádku je ICZ-CSL DIGITAL doplatek - cena 1000kč

a jsou tady 2 tlačítka: zpět nebo přidat do objednávky.

Bojím se, že když dám přidat do objednávky, tak že něco objednám a budu zas znova muset polatit 1000kč...

Autor: @pfpetr
Datum: dnes 19:50
Předmět: RE (4x): Skylink registrace karty VÝMĚNA
doplnit odpověď|odpovědět[nahlásit]

tady bude ten zakopaný pes bez toho upgradu to nepůjde záhadou je mě za co jste platila těch 1000 za tu novou kartu , na kolik vás vyšla ta stará karta?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 20:01

To mně nestrašte, myslíte, že budu muset znovu platit těch 1000kč?

No popravdě, nepamatuju si, kolik ta původní cs link stála, jelikož jsme to kupovali v setu s tím přístrojem. Máme ORION II a ta karta cs link byla prostě k tomu, ale fakt nevím tu cenu.

Datum: 31.08.13 20:07
avatar

já když se podívám na svou kartu tak uvedený upgrade tam nemám ale jednou už jsem takto kartu upgradoval a až poté šla zaktivovat každá karta která má hrát trvale vycházela něco kolem 2000

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 20:14

Ale přitom v tom průvodním dopise je uvedno:

na základě Vaší objednávky Vám byla na dobírku doručena tato zásilka v ceně 1000kč. Zásilka obsahuje dekódovací kartu Skylink č... s neomezeným aktivačním obdobím, která je náhradou za Vaši původní kartu CS Link č... s omezeným aktivačním obdobím.

Datum: 31.08.13 20:33
avatar

zkuste se do zákaznické zony podívat po skončení platnosti staré karty případně až přestane hrát vaše nová výměna pokud to nepujde ani pak tak jedině upgrade v zákaznické zoně za oněch 1000kč . Má zkušenost je taková že karty dávané k setům jsou pouze reklamní a doživotní zprovoznění stojí jako nová doživotní karta (nepočítám servisní poplatek) každopádně na té vaší nové byste neměla 2roky servisní poplatek platit tj nějakých 720kč ušetřených. koukal jsem ted kolik stojí pořízení skylinku a karta standart stojí 2100 a nebo registrační poplatek 999. Mrzí mě ta informace ale bohužel

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 20:39

Jejda, no ještě zkusím v pondělí zavolat na tu zákaznickou linku. Je totiž dostupná jen ve všední dny. A uvidím co teda řeknou, jestli vůbec něco řeknou.

I tak vám mockrát děkuji za snahu a za pomoc!

Datum: 31.08.13 20:36
avatar
Tak za prvé - zrovna tento víkend má registrační systém Skylinku výpadky, takže žádný div že to nejde zaregistrovat, to nejde více lidem.
A za druhé - v okamžiku registrace karty VÝMĚNA nesmí být předchozí karta prošlá ANI VTEŘINU, jinak není možná přeregistrace na novou.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 20:41

Tak prošlá bude zítra...

A to, že má registrační systém výpadky, to jsem ani nikde nečetla, tak mně to docela překvapuje

Datum: 31.08.13 20:49
avatar

vždy pokud byl výpadek byl o tom uživatel informován a s petrou systém komunikuje a za druhé jsem osobně registroval vždy funkční karty a i když se mě vaše informace nezdá nejsem schopný jí potvrdit nebo vyvrátit tim myslím zda může nebo nesmí být původní karta prošlá v době registrace karty nové a za třetí jste uživatelce moc nepomohl

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 20:53
avatar

mí zákazníci mě volají až když přestane televize hrát a proto se domnívám že karta může být prošlá jejikož jsem všechny karty pokaždé zprovoznil

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.08.13 21:06

opravdu nevím v čem může být zakopaný pes. V pondělí zkusím zavolat na info linku...

Datum: 03.09.13 18:43

Tak včera jsem volala na infolinku. Asi po hodině a půl mně přepojili na operátorku :D Prostě šílené! Ale vydržela jsem! Řekla jsem operátorce můj problém. Chtěla jen nahlásit číslo staré karty a číslo nové karty a během vteřiny bylo vše vyřešeno. Když jsem se jí ptala v čem teda byl problém, že mi to přes tu zákaznickou zónu nešlo, tak mi nebyla schopna odpovědět. No jsem ráda, že to funguje a že už jsem nic víc nemusela platit.

Ale i tak MOC děkuji za rady!

 

Datum: 31.08.13 21:04

přesně tak, systém se mnou komunikuje, takže výpadek jsem vůbec nezaregistrovala. No platnost původní karty končí dnes, tak teda nevím, co bude bude zítra

Datum: 03.09.13 20:58

v jakém tvaru zadáváš číslo té karty?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.09.13 17:22
avatar

v jakých různých tvarech se dá napsat číslo?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.09.13 20:51
avatar

Stejný problém,navíc voláním na zákaznickou linku notně prodražený,jsem vyřešil napsáním stížnosti na ČOI.Čojka mi sice odpověděla,že se takovými stížnostmi nezabývá,ale zřejmě ty darebáky na Skylinku kontaktovala a světe div se,během několika hodin byla nová karta řádně aktivována.Operátorka Skylinku mne sama zkontaktovala,velice se omlouvala a na můj dotaz,kde byla chyba,vše svedla na techniky.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.