Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Novy mobil,vybita baterka

Od: juglans® odpovědí: 10 změna:

Dobry den,koupila jsem si dotykac sony xperia.Nejdriv me vydrzela baterka tak den,presto,ze jsem na mobilu nepracovala.Dala jsem tedy k reklamaci.Nyni vydrzi baterka bez nabijeni 2 dny a na mobilu nic nedelam.Je to normalni?Mam stary krumpl Nokia 8 let a tohle jsem nezazila.kdyz se s mobilem nevolalo,zustal nabity porad.Je pravda,ze jsem nevyuzivala internet.Proto se ptam,ikdyz zrovna nepracuji s novym mobilem,muze to internet ovlivnit?Prosim polopaticky,nejsem znala techniky.Diky

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Dobrý den, to, že baterie vydrží na dotykovém mobilu den,dva, je úplně běžné. Dotykový display spolu s procesorem mají velké energetické nároky a tak cucají baterií jako o život. Nikdy jsem neviděl dotykový smartphone snad až na ty do hor, co by vydržel více jak 3 dny na jedno nabití. Já to vyřešil tak, že jsem si koupil tlačítkový smartphone Nokia E52, výdrž baterie 21 dní a bylo.Docela mě zaráží, že Vám na reklamaci neřekli, že je to normální a vzali to na opravu.

hodnocení

Dobry den,take se divim,proc to vubec vzali na reklamaci,pokud je to normalni.zlata nokia.co mi doslouziva,vydrzela hodne dlouho nabita,vlastne i ted po 8 letech.

Ale ta Nokia je "hloupá", ostatně pracovníci servisu taky neoplývají inteligencí :D

Nemyslím si, že je hloupá :D . Na tyhle starší mobily s javou šlo náhodou mnohem víc chytrých aplikací než na ty nové Androidy na které jsou většina jen samé konzumní sr**ky.

hodnocení

2x
Vypnout wifi, gps..
doplněno 15.08.13 00:14:

Také v systému (či pomocí stažené aplikace) se můžete podívat, co vám baterku vybíjí. Takže nabijte baterii na 100% a cca po dni se podívejte, co vám ji vybilo:

androidmarket.cz/...

Pokud se vše povypíná a mobil používá minimálně, tak by se na 3..4 dny mělo jít dostat.