Neuznaná záruka

Od: Datum: 08.08.13 20:46 odpovědí: 19 změna: 13.09.13 12:07

Zdravím,reklamoval jsem mobil Galaxy Nexus u O2,ty ho odeslali to firmy Britex - poprvé se reklamace vyřídila a měnili mi displej,tak jsem byl spokojen,jak to všechno proběhlo,ALE po používání jsem zjistil,že displej,ikdyž je nový,tak je nějaký divný a snad hoší než ten první..Podání barev a černé je znatělně horší,původně byla reklamace na neustálé rozsvicení displeje..Tak jsem ho tam asi po měsíci teď posílal znovu,tentokrát byla reklamace neuznána a ještě se mi vrátil mobil se škrábanci na displeji,ta prodavačka z O2 ještě napsala,že má dorbné oděrky,ale hned jak jsem ho převzal,jsem na něj nalepil folii,neměl se kde poškrabat..Dá se s tím něco dělat,reklamovat to že se vrátil poškrabaný,nebo to že to neuznali?Nemám nikde zdokumentováno,jak vypadal,než jsem ho tam posílal..


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.08.13 23:09
avatar

Soudní znalci, dokazování, to asi nemá cenu když se jedná jen o mobil. Příště si budete alespoň dávat větší pozor při sepisování reklamace. Telefon bych prodal na Aukru a koupil jiný. Dnes už jsou solidní výkonné 2 jádrové mobily se 4" displejem od 2500 Kč.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.08.13 23:18
avatar

Bohužel, opravdu bych se na to vykašlal, za to úsilí to nestojí.

Jinak nechápu servis, že vyměnili display, když se neustále rozsvěcoval. To rozhodně není chyba displaye, ale elektroniky, která rozsvěcování řídí, a ta se nenachází na displayi. Ještě to mohla způsobovat softwarová chyba či škodlivý "program" (i s tím jsem měl u Androidu zkušenost, jednalo se také o samorozsvěcování, pomohlo "tovární nastavení")

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.08.13 00:40
avatar

Každý kdo má android z mého okolí stím rozvěcováním měl zkušenost, i já :) většinou za to mohl staženej softík/hra...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.13 02:59
avatar

Jojo, říkám to pořád. Zlatá Nokie N900 s Linuxem, tam se něco takového nestane. :)

doplněno 14.08.13 15:38:

Ale podle mě je Andriod strašně moc zmatenej a je mnohem více napadán virama kvůli tomu, že je tak moc rozšířenej.

doplněno 14.08.13 15:40:

A co jsem hlavně nepochopil je jak v tom funguje zavírání aplikací. V Maemu 5 prostě zmáčknu křížek a vím, že se aplikace zavřela.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.13 09:50
avatar

Android je taky Linux ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.08.13 08:44
avatar
#Britex, tak to je jasné... Už s nimi mělo problémy víc lidí.
doplněno 10.08.13 09:46:

Pošli mi prosím přes vnitřní poštu IMEI mobilu nebo číslo zakázky, podívám se do jejich databáze, jestli tam není nějaká použitelná informace.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.08.13 22:15

Četl jsem spoustu recenzí,když jsem jim ho tam poprvé posílal a překvapilo mě,že závada byla uznaná a vyměnili displej..Ona s ním ta závada asi moc nesouvisela s tím displejem,ale reklamoval jsem to,že byl takový vypálený a měl na světlém podkladu pruhy..No a teď to taky není ono,je prostě nějaký divný v porovnání s jinými Nexusi,takový do modra a pod UV lampou v práci v marketu,ne že by jsem to strkal přímo pod lampu,tak je vidět špatně jako na sluníčku,ale neuznali to no..S tím se dá žít,akorát mě naštvalo,že mi ho ještě vrátili poškrabanej,říkal jsem si že když už je takovej divnej,aspoň je pěkně novej bez škrábanců..A byl jsem se ještě dodatačně přeptat a v O2 říkali,že jak jsem to převzal,tak už s tím nic neudělají..Nafocené to teda nemám a při té reklamaci napsala,prodavačka,jak jsem říkal drobné rýhy a oděrky,přitom ten displej byl vážně netknutý,nechápu čím ty debilní idioti s prominutím mohli udělat takovou rýhu a dole je to jak od šmirglpapíru..Takže myslíte,že nějak rozumně se s tím servisem domluvit nedá,když je to takhle popsané a já nemám valstně nic,jak dokázat,že jsem ho posílal nedotčený..?

Datum: 13.08.13 22:33

Tak mám takový vztek,že to tak snad nemůžu nechat.. :) Co prosím můžu udělat?Vím,že ten displej není v pořádku..Když se mi vrátil z reklamace,stejně se pořád rozsvicel,jako předtím,akorát sám od sebe přestal,tak jsem to nereklamoval,ale teď mi vadí to podání barev a všechno,kupoval jsem si pořádný mobil,to jsem si mohl koupit nějaký Samsung Star a byl klid..Nechci to dávat nějakému znalci,nemám na to prostředky,ale co dál?Můžu zavolat do Britexu a zkusit třeba ochranu spotřebitelů,nebo něco podobného?Nebo to poslat do jiného servisu?Našel jsem že Český servis taky dělá záruční opravu Samsungu a není špatný..

Datum: 14.08.13 00:44
avatar

Debili...cituji:

lcd je po výměně velice slabé i po přidání jasu není vidět menu a rámy okolo menu, pod lampou slabé, jsou i jiné barvy než původně, původní reklamace vypálení lcd

Tipuji to na špatný kontakt datového vodiče k displeji, to by možná šlo udělat i doma - zjisti si, jestli se k displeji lze dostat bez speciálního nářadí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 14.08.13 10:51

Nemám z Britexem zkušenosti, ale už jsem o nich slyšel dost negativního a obecně si o servisech nemyslím nic dobrého, protože přes auto, pračku, po hudební věž mě několik servisů zklamalo a nakonec jsem si musel poradit sám *smich*, naštěstí se mi povedlo (narozdíl od těch šikulů v servisu) závadu najít a odstranit :D. Taky si myslím jak píše praivo, že závada může být ve špatném kontaktu připojení datového kabelu, nebo by to mohlo taky být tím, že použily nějakou levnou alternativu displeje. Dost firem se zabývá výrobou náhradních dílů pro mobily a ne všechny jsou dostatečně kvalitní, to by bylo od servisu zabývajícím se záručními opravami hrubé svinstvo. I když už toto co provedli je docela síla. Já osobně bych se propadl hanbou, kdybych někomu něco takhle zprasil.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.13 12:13
avatar

Pamatuješ si na ten dotaz, jak někomu ohnuli celou DPS?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.13 16:43

Já se do toho určitě nechci montovat,když je to v záruce,ještě s tím něco udělám a co potom.. :) Volal jsem do Britexu a mám to tam poslat znovu a závadu popsat já,aby to byli moje slova co s tím přesně je,tak to zkusím,když už to opravovali toikrát..Akorát by mě zajímalo,když to tam teď posílám vlastně po 3,jednou závadu uznali,mám nějaký nárok třeba na vrácení peněz?Nebo to musí třikrát uznat reklamaci,nebo jak to vlastně je..?

Od: bmbx®
Datum: 14.08.13 19:30

praivo:

pamatuji, za to bych je zabil *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.09.13 19:24

Tak po měsíci se mi mobil vrátil na prodejnu,v sobotu už by končila 30 denní lhůta,ale ty troubové s prominutím to tam měli tak dlouho,jen aby mi to zase zamítli a to když se dívám na fotky,tak je ten displej zase ještě víc poškrabaný,než když jsem jim ho posílal..Ale tentokrát jsem si ho vyfotil,nevím jestli mám ještě ale náladu s nima dohadovat..asi Nexus prodám a koupím si Iphone 4s,je teď za dobrou cenu..Jinak podle testu prý je displej v pořádku,ale když se na to člověk podívá pouhým okem bez nějakého jejich testu,tak je vidět rozdíl..Jinak pokochejte se http://www.britex.cz/Servis/Datab%C3%A1zeoprav.aspx můj je ten v pravo..Jen nechápu,jak ti odborníci tam s tím zachazejí,když to poškrabou,to je opravdu banda lemplů..

Od: buss®
Datum: 12.09.13 19:38

Já se zeptám, myslíte si, že ti naši servismani těm věcem vůůbec rozumí? Je vůbec na tuto elektroniku na opravy nějaká škola, nebo jsou to amatéři? Já myslím za b/. Kdo je to má učit, když se takové věci u nás objevili po r. 1990? I když se dnes jen vyměňují bloky, ne součástky. Mobil na opravu vrácen, že nejde, chyběly šroubky, ještě horší funkce než před opravou. NB, nenajel monitor, řka, že to bude stát tak 4 až 5000 Kč, mám si koupit nový. Jiný servis, zaplaťbánbů nekekcal, podíval se na to řádně a byla to grafická karta za 1700 Kč. U některých věci se fakt nevyplatí oprava, třeba ink tiskárny.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 13.09.13 09:21

A jak je to s vrácením peněz do 30 dnů,oni už to teda (ne)opravili a poslali zpátky,podle sledování zásilky PPL už by to mělo být včera na prodejně,ale dneska mi ještě niko ani nepsal,že by jsem si to měl přijít vyzvednout,nebo tak něco..zítra to je 30 den..myslím,že oni napášou třeba ještě během dneška,nebo zítřka,sám se tam hrnout nebudu,ale když mají ten mobil na prodejně a neozvají se,bere se to jako že nesplnili tu 30 lhůtu?Můžu chtít to vrácení peněz?Nebo to mají naprodejně a můžou se ozvat třeba příští týden?

Datum: 13.09.13 09:47
avatar

Pokud je zarucni oprava zamitnuta, nemaji duvod ti vracet penize. Ledaze by nejakou opravu provedli.

doplněno 13.09.13 11:34:

Ale oni ti tu reklamaci nevyridi, protoze ji ani neuznali. Tedy neopravnena reklamace se nezapocitava. mimoto ted si tim nejsem jisty, ale prodejna hlasit nemusi ze je vec pripravena k vyzvednuti, pro ne je dulezite, kdyz tam prijdes ten 30.den, ze to tam maji pripravene.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.09.13 10:06

To já vím,ale přece je 30 denní lhůta na vyřízení té reklamace a když se v té době aspoň u nás v práci neozveme zákazníkovi,tak si může rovnou přijít pro peníze..ale u nás to funguje taky trochu jinak..Ikdyž by jsme ten výrobek měli a on přišel třeba 31 po tom,co to dal do reklamace,tak si může říct o peníze dostal by je,ale to je Kaufland.. :) Zajímá mě,jak je to když se neozvou oni a šel byjsem tam třeba v pondělí,když už to bude asi 2 dny po té lhůtě 30..

Datum: 13.09.13 12:07

U nás,pracuji na informacích,tak když si někdo prostě přijde 31 den,tak se s ním ani nebavíme jestli je to tak nebo tak,prostě dáváme peníze..Vím že jsem takhle vypláceli třeba notebook - 20 tisíc a podobně..Ale jinde to asi funguje jinak..Reklamace je prostě reklamace,je jedno jestli jí vyřídí,nebo ne.. :D Potom už je to oprava..

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.