Zdravim, koupil jsem si mobil, ktery je porad v zaruce a k nemu jsem dostal neprosto skvela sluchatka (nic extra, jen mi zkratka vyhovuji). Kupoval jsem si xperii a k nem jsem dostal nejake obicejne spunty. Mobil jsem kupoval u vodafone. Ale sluchatka se mi rozbila, jedno nehraje a ja jsem se chtel zeptat, jestli bych mohl ty sluchatka poslat na reklamaci. Mohl? Jako chapu, ze jsem to asi udelal pouzivanim, ale i tak bych rad poslouchal ta sama sluchatka. Kupovat nove se mi nechce. Můžu to zkusit reklamovat?
Za zkousku nic nedas, maximalne cnu postovneho... nebylo by lepší si ty sluchátka opravit doma sám?
petr77
Prave ze na to nemam zadne veci, a ani to neumim a i kdyby, tak je to ten plochy pevnu kabel, ktery se udajne nema zamotat, ale kamarad rikal, ze v tom se dela blbe, ze to neni ten klasicky drat
@zajixxx , na opravu špuntových sluchátek bych si ani já netroufl, natož pak někdo kdo možná ani nemá na to výbavu. Jediné co jsem na nich spravil bylo to, že jsem je zakápnul vteřiňákem a omotal elektrikářskou izolačkou. Pak jsem koupil nové.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.