Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Apple Ipad 2 - první spuštění

Od: petan8833 odpovědí: 6 změna:
Dobrý den,
koupil jsem si používaný Ipad 2 (teprve příjde poštou) a chtěl bych se zeptat, co musím všechno udělat,nainstalovat atd., abych mohl do ipadu nahrát filmy,hudbu,knihy atd. a jestli poradíte nějaký dobrý aplikace na spuštění těch filmů,hudby a knih. Bude to můj první ipad a jsem začátečník, tak kdyby mi někdo poradil co mám dělat a tak.
Díky moc všem za rady a tipy

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

marschmallow
hodnocení

0x

Důležité je, aby jsi do počítače nainstaloval program iTunes z webu http://apple.com/cz a potom jsi iPad j PC propojil při spuštěném tom programu. vytvořil si Apple ID a poté můžeš stahovat aplikace pře App Store(již nainstalováno na iPadu), hudbu přes iTunes (v iPadu-aplikace nainstalovaná) a filmy tam jdou nahrávat přes PC (na to přijdeš) ale pouze ve formátu MP4, k převodu filmu ti pomůže prográmek Any Video Converter 5, já sám jsem se nahrávat videa do iPadu učil poměrně dost dlouho, ale ty to te´d určitě pochopíš. Když něco nebudeš chápat tak mi piš na mail: info@toamsjares.com. Doufám, že jsem ti pomohl :)

Marschmallow

marschmallow

*hej*E-MAIL JSEM NAPSAL ŠPATNÉ! SPRÁVNNÝ JE: info@tomasjares.com

petan8833

Díky moc,

kdyžtak se ozvu! :)

petan8833

Ještě bych se zeptal , jak dlouho se film konvertuje? V tom programu, co jsi mi napsal. Zkoušel jsem jeden díl seriálu o velikosti 233MB a trvalo to strašně dlouho, tak se bojím abych se dočkal, když budu předělávat film o větší velikosti. :)

marschmallow

Já jsem si převáděl cca 1,5 hodiny dlouhý film a měl jsem to za půl hodiny. Jinak v tom programu si musíš vpravo nahoře nastavit, že film chceš pro Apple iPad.

alexandr147*
hodnocení

0x

prodejte ho ... aspoň tolik neproděláte za zbytečnou hračku

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: