Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Program na stříhání a vypalování DVD

Od: simasonka* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, mám kameru JVC Everio GZ-MG130 a potřebovala bych poradit nějaký program - hlavně v češtině - na setřihování a vypalování na DVD.A taky jednoduchý - jsem začátečník.Předem moc děkuji Simasonka

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

nutt*
hodnocení

0x

Pokuď máš winodws XP tam jeho součástí je program s názvem Windows Movie Maker. Je velmi jednoduchý a přehledný .

hodnocení

0x

Další volbou je například Pinnacle Studio:

pinnaclesys.cz/...

Spousta uživatelů má však k němu výhrady.

edyss*
hodnocení

0x

Já používám Pinnacle Studio 11 a spokojenost. Před tím jsem měl verzi 8, teď po třech letech mám verzi 11 a převod do DVD je podstatně rychlejší. Samozřejmě je to v češtině a jednoduché. Zkoušel jsem i Ulead Studio , ale nakonec jsem zůstal u Pinnacle.

simasonka*
hodnocení

moc děkuji za rady.Ještě se zeptám zda když si stáhnu zkušební verzi jestli není nečím omezena.Už jsem narazila na jeden program a tam je omezeno vypálení na jedno DVD co se týká mých záběrů na 30 minut.Což je k ničemu.A dá se na netu sehnat i plná verze?

cybermagefroll*
Na internetu lze sehnat plnou verzi prakticky čehokoliv:) Konkrétně Pinnacle Studio je běžně k mání na rapidshare (a dalších upload servrech) a většině p2p sítích:) Ovšem stažení a používání takovéto verze je nelegální a porušuje to zákon *vezen*

Cena tohoto software není tak velká, aby jsi si jej nemohl zakoupit. Jsi-li s ním ovšem spokojený.

czechcomputer.cz/...

my*
hodnocení

0x

mrkni se na wa*e* scénu, určo najdeš co hledáš ;)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.