Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chytrý mobil - v bytě nefunguje internet

Od: zonbik* odpovědí: 5 změna:

Mám půl roku mobil sony xperia acro vše bylo v pořádku.V pátek mi přestal fungovat internet v mobilu a venku a v jiných bytech funguje jen v mém bytě ne.Byla jsem u operatora vymenil mi novou sim kartu,kouknul se na nastavení vše v pořádku.Volala jsem i na technika k operátorovi a ten mi řekl,že zjistí danou lokalitu a vše ,že je v pořádku.Říkal mi že to může být v anténě a mám jít mobil reklamovat.Dnes jsem jela s mobilem na reklamaci a tam mi slečna v prodejně řekla,že mám zkusit obnovení továrních dat.Jela jsem domu vše udělala a mobil stále se nepřipojí ,šla jsem ven a tam internet opět fungoval.Jak budu kde dokazovat,že mi internet nefunguje,když na prodejně funguje.Je to záhada ajsem z toho šaptná.Mobil nestál zrovna korunu.Poradte prosím nemáte někdo nějakou zkušenost díky Ještě mi poradili vypnout doma vifinu nic nepomohlo.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

okok
hodnocení

0x

Možná že se jen špatně připojuješ, nebo zadáváš špatné heslo na wifi, to by vše vysvětlovalo, jestli děláš někde v hesle chybu, bude to tím :)

zonbik*
hodnocení

já mam internet od O2 nemam zadnou wifinu ,wifinu jsem mela vypnout u notase od UPC,kdyby to nahodou rusilo a nerusilo.

okok

Tak v tom případě neporadím...

Zkus ten mobil vyměnit za nový, třebas jen na půjčku, a uvidíš :)

Nebo máš doma něco co ruší signál, také možnost, ale nic takového mě nenapadá :)

zonbik*
hodnocení

A co by to rusilo nic znamym mobil internet funguje dala jsem svou simku do starsiho mobilu a internet funguje.Proste ho zitra dojedu reklamovat mam ho půl roku nebudu si kupovat preci dalsi mobil

zonbik*
hodnocení

žádne heslo na mobilu nedavam .zapnu data a pripojim se pres google vyhledavac a nic to stejne udelam jinde a funguje to

doplněno 29.06.13 19:35: