Nejste přihlášen/a.
Mám půl roku mobil sony xperia acro vše bylo v pořádku.V pátek mi přestal fungovat internet v mobilu a venku a v jiných bytech funguje jen v mém bytě ne.Byla jsem u operatora vymenil mi novou sim kartu,kouknul se na nastavení vše v pořádku.Volala jsem i na technika k operátorovi a ten mi řekl,že zjistí danou lokalitu a vše ,že je v pořádku.Říkal mi že to může být v anténě a mám jít mobil reklamovat.Dnes jsem jela s mobilem na reklamaci a tam mi slečna v prodejně řekla,že mám zkusit obnovení továrních dat.Jela jsem domu vše udělala a mobil stále se nepřipojí ,šla jsem ven a tam internet opět fungoval.Jak budu kde dokazovat,že mi internet nefunguje,když na prodejně funguje.Je to záhada ajsem z toho šaptná.Mobil nestál zrovna korunu.Poradte prosím nemáte někdo nějakou zkušenost díky Ještě mi poradili vypnout doma vifinu nic nepomohlo.
Možná že se jen špatně připojuješ, nebo zadáváš špatné heslo na wifi, to by vše vysvětlovalo, jestli děláš někde v hesle chybu, bude to tím
já mam internet od O2 nemam zadnou wifinu ,wifinu jsem mela vypnout u notase od UPC,kdyby to nahodou rusilo a nerusilo.
Tak v tom případě neporadím...
Zkus ten mobil vyměnit za nový, třebas jen na půjčku, a uvidíš
Nebo máš doma něco co ruší signál, také možnost, ale nic takového mě nenapadá
A co by to rusilo nic znamym mobil internet funguje dala jsem svou simku do starsiho mobilu a internet funguje.Proste ho zitra dojedu reklamovat mam ho půl roku nebudu si kupovat preci dalsi mobil
žádne heslo na mobilu nedavam .zapnu data a pripojim se pres google vyhledavac a nic to stejne udelam jinde a funguje to
Mobil jsem reklamovala a po 14 dnech mi řekli v krámě,že mobil je zcela v pořádku.Ale internet mi doma ani okolo paneláku nejde a všem známým jo.Takže takový mobil je mi k prdu za 10 tis.V O2 oprodejně nepomohli na reklamaci taky tak co ted?